هزینه‌کرد موقوفات هلال احمر به مردم گزارش شود
کد خبر: 3909599
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷

هزینه‌کرد موقوفات هلال احمر به مردم گزارش شود

نماینده مقام معظم رهبری در مازندران با بیان اینکه باید فعالیت مدیران شفاف باشد، گفت: وقف برای هلال احمر باید با دقت و بهره گیری از آن باید با نظارت کامل باشد و به مردم گزارش شود.

1به گزارش ایکنا از مازندران آیت‌الله محمد باقر محمدی لائینی، نماینده مقام معظم رهبری در مازندران امروز 19 تیرماه در دیدار با مرادیان، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر کشور، گفت: هلال احمر پناهگاه بیمارانی است که دچار مشکل دارو‌های کمیاب هستند، از گذشته تاکنون مردم دیدگاه بسیار خوبی نسبت به هلال احمر داشتند.

 وی افزود: این نهاد مردمی - دولتی برای ما بسیار ارزشمند است و ما می‌خواهیم در نگاه مردم بهتر جلوه کند، از این منظر باید اعتماد مردم را جلب کنیم و و وقتی خدمات با ذوق و شوق به مردم ارائه شود مردم به آن نمره خوبی خواهند داد، همچنین خدمات باید در مواقع ضروری به موقع و بجا باشد.

 محمدی لائینی با بیان اینکه باید فعالیت مدیران شفاف باشد، گفت: وقف برای هلال احمر باید با دقت و بهره گیری از آن باید با نظارت کامل باشد و به مردم گزارش شود.

نماینده مقام رهبری در مازندران با بیان اینکه، بسیاری از مدیران هلال احمر پاک‌دست و پرتلاش هستند، تاکید کرد: باید مدیران در انجام کار جهادی عمل کنند و ایثار داشته باشند تا نقاط ضعف پوشیده شود.

وی با بیان اینکه، تجهیزات و ابزار هلال احمر به سبب فعالیت حیاتی‌شان لازم است بروز باشد، افزود: در بخش توانبخشی و به ویژه در بخش اعضای بدن مصنوعی باید از نوع با کیفیت استفاده شود و پوشش بیمه‌ای طوری باشد که به ضعیفان فشار نیاید.

لائینی بابیان اینکه باید در همه جنبه‌ها حیثیت نظام را در نظر بگیریم، دفاع از نظام فقط در مبارزه با اختلاس گران نیست، بلکه بخشی از آن برخورد با کسانی است که اجناس بی‌کیفیت ارائه می‌دهند، اظهار کرد: با این اوضاع تحریم می‌توان با استفاده از جوانان نخبه این تحریم را به فرصت تبدیل کنیم، باید از دیگران قطع امید کنیم تا بتوانیم روی پای خودمان بایستیم.

انتهای پیام
captcha