سردار «علی فضلی» از محبوب‌ترین یادگاران دوران دفاع مقدس است
کد خبر: 3909604
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲

سردار «علی فضلی» از محبوب‌ترین یادگاران دوران دفاع مقدس است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با اشاره به اینکه حاج علی فضلی از محبوب‌ترین یادگاران دوران دفاع مقدس است، گفت: سردار فضلی به گفته شهید حاج قاسم سلیمانی شهید زنده‌ای است که خود یک مکتب است.

سردار «علی فضلی» از محبوب‌ترین یادگاران دوران دفاع مقدس است

به گزارش ایکنا از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز امروز، پنجشنبه، 19 تیرماه در آیین رونمایی از یادمان سردار «حاج علی فضلی» که در منطقه عملیاتی لشکر ۱۰ سیدالشهدا(ع) استان البرز واقع در کرج، برگزار شد، اظهار کرد: عملیات کربلای یک تیرماه سال 65 رخ داد، نخستین عملیاتی که تیپ سیدالشهدا(ع) به عنوان لشکر 10 سید الشهدا(ع)‌ وارد عمل شد.

وی با بیان اینکه عملیات کربلای یک از ۹ تیرماه سال ۶۵ آغاز و در سه مرحله این لشکر وارد عمل شد و موفق به پیروزی شد، افزود: این عملیات در منطقه عمومی مهران صورت گرفت.

این مسئول گفت: بعد از عملیات والفجر هشت، دشمن دست به عملیات‌های بسیاری زد و شهر مهران و ارتفاعات قلاویزان را به تصرف خود درآورد و در این میان لشکر ۱۰ سیدالشهدا(ع) ماموریت گرفت تا با عملیات در منطقه مهران اقدام به بازپس‌گیری این مناطق بکند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز یادآور شد: عملیات کربلای یک در منطقه عمومی مهران از عملیاتی‌هایی بود که افتخارات خوبی را برای رزمندگان و فرماندهان لشکر ۱۰ سیدالشهدا(ع) به همراه آورد.

اسلامی با بیان اینکه سردار علی فضلی از محبوب‌ترین یادگاران دوران دفاع مقدس و از فرماندهانی است که در این لشکر افتخارهای زیادی کسب کرده است، گفت: سردار فضلی به گفته شهید حاج قاسم سلیمانی شهید زنده‌ای است که خود یک مکتب است.

وی در پایان خطاب نیروهای لشکر عملیاتی ۱۰ سیدالشهدا (ع)، گفت: پرچم و بیرق لشکر ۱۰ را همچون دوران دفاع مقدس برافراشته نگه دارید زیرا تمام رزمندگان استان با شنیدن نام لشکر سید الشهدا(ع) ‌انرژی می‌گیرند. این پرچم امروز به دست شماست و باید بتوانید همچون دوران دفاع مقدس بدرخشید.

بلوار ورودی محوطه لشکر عملیاتی 10 سیدالشهدا(ع) واقع در منطقه عمومی حصارک کرج به نام سردار «حاج علی فضلی» مزین شد.

 

انتهای پیام
captcha