برگزاری طرح نشاط معنوی در 20 بقعه سمنان در فضای مجازی
کد خبر: 3909660
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴

برگزاری طرح نشاط معنوی در 20 بقعه سمنان در فضای مجازی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: با عنایت به فرارسیدن تعطیلات تابستانی و لزوم برنامه‌ریزی جهت پر کردن اوقات فراغت نوجوانان در ایام تعطیلات، طرح نشاط معنوی در 20 بقعه استان بر بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

برگزاری طرح نشاط معنوی در 20 بقعه سمنان در فضای مجازی

به گزارش ایکنا از سمنان به نقل از ستاد راهبردی اطلاع‌رسانی وقف سمنان، حجت‌الاسلام‌ اسماعیل تدینی، مدیر کل این اداره عصر روز گذشته 19 تیر با بیان اینکه غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان یکی از راهکارهای مؤثر در ایجاد آرامش و سلامت روانی خانواده و جامعه بوده گفت: اوقات فراغت در کاهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقش مهمی ایفا می‌نماید.
وی افزود: ازآنجاکه شرایط کنونی ما را به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی ملزم می‌نماید و با توجه به ضرورت تأمین توأمان سلامت جسم و روح نسل جوان، ما را بر آن داشت تا بخشی از طرح نشاط معنوی امسال را در فضای مجازی برگزار کنیم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان متذکرشد: یکی از مهمترین برنامه‌های ما استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی و ارتباط‌گیری مؤثر با دانش آموزان جهت ترویج معارف اسلامی و غنی نمودن اوقات فراغت دانش‌آموزان با استفاده از ابزارهای روز و زمینه‌سازی جهت تربیت نسل جوان و نوجوان، جهت کادرسازی برای مدیریت بقاع متبرکه و مراکز افق است.
به گفته وی؛ زمان اجرای طرح نشاط معنوی امسال از 21 تیرماه لغایت 20 مردادماه مصادف با سالروز ولادت امام موسی کاظم (ع) است.
تدینی با اشاره به اینکه اکثر دانش‌آموزان به‌صورت مستقل دارای گوشی همراه نمی‌باشند و به همین دلیل ارتباط با والدین به‌عنوان همراه و کمک یار دانش‌آموزان است، یادآور شد: جامعه هدف اجرای طرح در سال جاری دانش‌آموزان از رده سنی 7 الی 18 سال و با مشارکت والدین آنها است.

انتهای پیام
captcha