تحلیل تلاوت‌های دوره ششم مسابقه «نفس‌های طلایی» رادیو قرآن
کد خبر: 3909687
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰

تحلیل تلاوت‌های دوره ششم مسابقه «نفس‌های طلایی» رادیو قرآن

برنامه تحلیلی ویژه دوره ششم مسابقه نفس‌های طلایی رادیو قرآن عصر امروز، 20 تیرماه به روی آنتن این شبکه رادیویی می‌رود.

به گزارش ایکنا؛ ویژه‌برنامه تحلیلی مسابقه «نفس‌های طلایی» از سوی گروه تلاوت شبکه رادیویی قرآن، تولید و طی روزهای جمعه هر هفته به روی آنتن این شبکه رادیویی می‌رود.

موضوع امروز این برنامه نیز تحلیل تلاوت‌های مربوط به دوره ششم این مسابقه است که هم‌اکنون با محوریت تقلید از سبک عبدالباسط و راغب مصطفی غلوش (آیه ۳۳ سوره مبارکه احزاب) در حال برگزاری است.

این برنامه با حضور شرکت‌کنندگان دوره ششم مسابقه نفس‌های طلایی و بخش‌هایی از مستند زندگی قاریان عبدالباسط و راغب مصطفی غلوش به سمع شنوندگان می‌رسد.

همچنین، کارشناسان این برنامه نیز هادی موحدامین و علی‌اصغر شعاعی، قارین بین‌المللی قرآن کریم هستند. محمدرضا پورزرگری، دیگر قاری بین‌المللی قرآن کریم نیز به عنوان میهمان در این برنامه حضور خواهد داشت.

این برنامه کاری از گروه تلاوت رادیو قرآن به تهیه‌کنندگی مونا توسلی، گویندگی محمد مطلب و نویسندگی مریم چوپانی امروز جمعه، ۲۰ تیرماه از ساعت 18 از رادیو قرآن موج اف ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز تقدیم مخاطبان می‌شود.

محمدامین مهدوی، مدیر گروه تلاوت رادیو قرآن در رابطه با تولید این برنامه قرآنی، اظهار کرد: هدف ما این است که افرادی که قصد ورود به دنیای تلاوت را دارند، به صورت اصولی وارد این عرصه شوند.

وی بیان کرد: قدم اول در این راه، تقلید است که خود دو مشخصه دارد. اولین مؤلفه، گوش آهنگین داشتن و خوب گوش کردن و مؤلفه دوم نیز استمرار در تقلید است که مهمترین نکته در استمرار تقلید، ایجاد حس و ارتباط درونی با تلاوتی است که از آن تقلید می‌شود. در این برنامه تلاش داریم تا این حس به خوبی به مخاطبان منتقل شود.

انتهای پیام
captcha