آمادگی سپاه استان کرمان برای تولید روزانه ۵۰ هزار ماسک
کد خبر: 3909898
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵

آمادگی سپاه استان کرمان برای تولید روزانه ۵۰ هزار ماسک

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اجباری شدن استفاده از ماسک در اماکن عمومی و ادارات افزود: این ظرفیت وجود دارد که در صورت نیاز روزانه ۵۰ هزار ماسک در کارگاه سپاه و بسیج استان کرمان تولید کنیم.

به گزارش ایکنا از کرمان، سرهنگ محمدعلی نظری جانشین سپاه ثارالله استان کرمان امروز شنبه، 21 تیرماه در جلسه ستاد مدیریت ویروس کرونا استان کرمان که با حضور فدائی استاندار کرمان برگزار شد گفت: تمام تولیدی‌های ماسک در استان کرمان که توسط سپاه و بسیج راه‌اندازی شده بود آمادگی راه‌اندازی مجدد آنها وجود دارد.

وی با اشاره به اجباری شدن استفاده از ماسک در اماکن عمومی و ادارات افزود: این ظرفیت وجود دارد که در صورت نیاز روزانه 50 هزار ماسک در کارگاه سپاه و بسیج استان کرمان تولید کنیم.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به دیگر اقدامات سپاه ثارالله در راستای مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامت عموم جامعه بیان کرد: قرارگاه امام رضا(ع) که ویژه کنترل بیماری کرونا است در سپاه راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه سپاه در تمامی مواقع حساس و با توجه به نیاز جامعه و مردم در خدمت‌رسانی حاضر و آماده است تصریح کرد: در شرایط کنونی نیز سپاه ثارالله استان کرمان آماده همکاری با مسئولان استان برای کنترل بیماری کرونا است.

سرهنگ نظری با اشاره به اینکه در این شرایط و در راستای حفظ سلامت عموم جامعه نیازمند مشارکت مردم در امر اطلاع‌رسانی موارد تخلف هستیم تأکید کرد: ستاد خبری بسیج و سپاه آماده دریافت گزارشات مردمی مبنی بر تجمعات غیرقانونی است.

انتهای پیام
captcha