برخورد با برگزارکنندگان عروسی در پارکینگ‌ها و خانه باغ‌ها
کد خبر: 3909946
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱

برخورد با برگزارکنندگان عروسی در پارکینگ‌ها و خانه باغ‌ها

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: با برگزارکنندگان مراسم عروسی در پارکینگ‌ها و خانه باغ‌ها برخورد می‌کنیم.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، شهرام کرمی، دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با اشاره به وضعیت قرمز استان به لحاظ شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: با توجه به اینکه مسئول دانشگاه علوم پزشکی استان برگزاری تجمعات به ویژه مراسم‌ ختم و عروسی را از علل اصلی گسترده‌تر شدن شیوع این بیماری می‌دانند، لذا طی هفته‌های اخیر محدودیت‌هایی در این رابطه در استان اعمال شد.

وی ممنوعیت فعالیت تالار‌های عروسی را از جمله این محدودیت‌ها اعلام کرد و گفت: به منظور حفظ سلامت عموم شهروندان فعالیت تالار‌های کرمانشاه را ممنوع کردیم و با تالار‌های متخلف هم قاطعانه برخورد می‌کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: متأسفانه علیرغم تعطیلی تالارها، گزارشاتی داشته‌ایم مبنی بر اینکه برخی از شهروندان برگزاری مراسم‌ خود را به داخل پارکینگ خانه‌ها و خانه‌باغ‌ها بردند.

کرمی خاطرنشان کرد: از آنجایی که این اماکن فضای محدودی دارند و از سوی دیگر تراکم جمعیت در داخل آن‌ها شیوع گسترده‌تر بیماری کرونا را به دنبال دارد، برای همین برخورد با آن‌ها را در دستور کار قرار داده‌ایم.

این مسئول ادامه داد: حفظ سلامت شهروندان یکی از اولویت‌های اصلی ما در شرایط بحرانی کنونی است، در این راستا برگزاری هر گونه مراسم‌ عروسی و ختم در خانه‌ها و خانه‌باغ را نیز ممنوع اعلام می‌کنیم.

وی یاد‌آور شد: در صورت مشاهده یا گزارشی مبنی بر برگزاری عروسی در خانه‌ها و خانه‌باغ‌ها به سرعت وارد عمل شده و با متخلفین به جد برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha