جلسه مجازی شعر «عفاف و حجاب و قیام گوهرشاد» برپا می‌‌شود
کد خبر: 3910194
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴
از سوی مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی؛

جلسه مجازی شعر «عفاف و حجاب و قیام گوهرشاد» برپا می‌‌شود

جلسه مجازی شعر با موضوع «عفاف و حجاب و قیام گوهرشاد» از سوی مؤسسه آفرینش‌‌های هنری آستان قدس رضوی برپا می‌‌شود.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا به نقل از آستان نیوز، دهمین جلسه از سری جلسات مجازی انجمن‌‌های شعر رضوی سراسر کشور به همت انجمن ادبی رضوی و انجمن ادبی بانوان رضوی گوهرشاد مؤسسه آفرینش‌‌های هنری آستان قدس رضوی در قالب ارتباط با انجمن شعر بانوان رضوی گوهرشاد گرگان، 23 تیرماه از ساعت 18 به‌صورت پخش زنده(live)  در اینستاگرام برگزار خواهد شد.

این محفل ادبی مجازی با حضور محمدکاظم کاظمی، مجری کارشناس و محمدجواد غفورزاده(شفق) استاد جلسه همراه با ارتباط ویژه با فاطمه نانی‌زاد و معرفی کتاب برپا می‌‌شود.

عاطفه‌سادات موسوی، سعیده کرمانی و ندبه محمدی، دبیر انجمن شعر بانوان رضوی گوهرشاد گرگان از دیگر میهمانان این جلسه شعر مجازی به مناسبت سالروز سرکوب خونین قیام مردم علیه کشف حجاب در مسجد گوهرشاد به دستور رضاخان و روز عفاف و حجاب هستند.

علاقه‌مندان شعر و ادب با مراجعه به صفحه اینستاگرام مؤسسه آفرینش‌‌های هنری آستان قدس رضوی به نشانی aqart.ir می‌‌توانند به‌صورت غیرحضوری از محفل شعرخوانی استادان و شاعران مطرح استان و کشور در این برنامه بهره‌مند شوند.

یادآور می‌شود، دوستداران شعر آیینی می‌‌توانند برنامه‌‌های ادبی این مؤسسه را به‌ویژه در دوران رعایت فاصله‌‌گذاری اجتماعی از طریق صفحات آن در شبکه‌های مجازی مختلف از جمله اینستاگرام، پیام‌رسان بله و... به نشانیanjoman_adabi_razavi@ دنبال کنند.

ابراهیم سعیدی
انتهای پیام
captcha