اجرای طرح نشاط معنوی اوقاف مازندران در شبکه‌های اجتماعی
کد خبر: 3910476
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹

اجرای طرح نشاط معنوی اوقاف مازندران در شبکه‌های اجتماعی

مدیرکل اوقاف مازندران گفت: طرح نشاط معنوی امسال در شبکه‌های اجتماعی با ارائه سخنرانی‌های کوتاه، برگزاری مسابقات مختلف و مشاوره مجازی برگزار می‌شود.

برگزاری طرح نشاط معنوی در بستر شبکه‌های اجتماعی مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز، ۲۴ تیرماه در جمع خبرنگاران از اجرای طرح نشاط معنوی در استان خبر داد و اظهار کرد: غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان از راه‌کار‌های مؤثر در ایجاد آرامش و سلامت روانی خانواده و جامعه بوده و در کاهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقش مهمی ایفا می‌کند.

وی افزود: از آنجا که شرایط کنونی ما را به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی ملزم می‌کند و با توجه به ضرورت تأمین توأمان سلامت جسم و روح نسل جوان، در نظر داریم تا طرح نشاط معنوی امسال را در فضای مجازی برگزار کنیم.

مدیرکل اوقاف مازندران با بیان اینکه در طرح نشاط معنوی دانش‌آموزان از رده سنی ۷ الی ۱۸ سال با مشارکت والدین می‌توانند شرکت کنند، گفت: استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی و ارتباط‌گیری مؤثر با دانش‌آموزان، ترویج معارف اسلامی و غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان با استفاده از ابزار‌های روز و زمینه‌سازی تربیت نسل جوان و نوجوان برای کادرسازی و مدیریت بقاع متبرکه و مراکز افق از اهداف اجرای این طرح است.

حیدری با بیان اینکه طرح نشاط معنوی در مازندران آغاز شده و تا ۲۰ مردادماه سال جاری مصادف با سالروز ولادت امام موسی کاظم‌(ع) ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: والدین دانش‌آموزان، جهت ارتقای مهارت‌ها و توانمندی در تربیت فرزندان و خود دانش‌آموز از مخاطبان این طرح هستند.

وی افزود: با توجه به شرایط خاص امسال، فعالیت طرح نشاط معنوی از طریق کانال‌های فعال بقاع متبرکه در شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود و دانش‌آموزانی که در سال‌های گذشته در این طرح شرکت کردند، به‌عنوان مخاطب اولیه این برنامه مدنظر هستند.

مدیرکل اوقاف مازندران گفت: طرح نشاط معنوی امسال در شبکه‌های اجتماعی با ارائه سخنرانی‌های کوتاه، برگزاری مسابقات مختلف و مشاوره مجازی توسط مبلغان در کانال بقعه‌ متبرکه برگزار می‌شود و در این باره تعدادی از مبلغان مسلط به سواد رسانه و آگاه به موضوعات فضای مجازی در گروه و یا کانال‌های تشکیل شده فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha