وضعیت 12 استان قرمز شد / روند صعودی مبتلایان ادامه دارد
کد خبر: 3910528
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴

وضعیت 12 استان قرمز شد / روند صعودی مبتلایان ادامه دارد

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی دو هزار و 521 بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور خبر داد.

وضعیت 12 استان قرمز شد/ روند صعودی مبتلایان ادامه دارد به گزارش ایکنا، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، از شناسایی دو هزار و 521 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور خبر داد و گفت: با احتساب این موارد، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۶۲ هزار و ۱۷۳ نفر رسید.

وی ادامه داد: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۱۳ هزار و ۲۱۱ نفر رسید. خوشبختانه تاکنون ۲۲۵ هزار و ۲۷۰ نفر از بیماران بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

وی با بیان اینکه سه هزار و ۳۸۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند، یادآور شد: تا کنون دو میلیون و ۲۳ هزار و ۷۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: استان‌های آذربایجان‌های شرقی و غربی، ایلام، بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، مازندران و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی افزود: همچنین استان‌های تهران، فارس، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، همدان، یزد و خراسان شمالی نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

انتهای پیام
captcha