مصاحبه مراکز شبانه‌روزی حفظ قرآن به صورت تلفنی برگزار شد
کد خبر: 3910693
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴

مصاحبه مراکز شبانه‌روزی حفظ قرآن به صورت تلفنی برگزار شد

مصاحبه متقاضیان شرکت در دوره حفظ تخصصی یک‌ساله مراکز شبانه‌روزی بیت‌الاحزان به دلیل شیوع کروناویروس به صورت تلفنی برگزار شد.

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، مصاحبه تخصصی بیستمین دوره مراکز شبانه‌روزی حفظ یک‌ساله کل قرآن این مؤسسه به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور حداقلی در اجتماعات به صورت تلفنی برگزار شد.

در سال جاری تعداد 382 نوجوان و جوان در گروه سنی 14 تا 22 سال برای حضور در مراکز شبانه‌روزی حفظ یک‌ساله بیت‌الاحزان نام‌نویسی کردند و بنا بود مصاحبه تخصصی این مراکز همانند 19دوره قبل به صورت حضوری برگزار شود که به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا در سطح کشور، انجام مصاحبه حضوری در تمامی مراکز لغو شد.

با توجه به مصوبه شورای عالی مراکز شبانه‌روزی بیت‌الاحزان، تمامی مصاحبه‌ها از سوی کارشناسان مراکز شبانه‌روزی به صورت تلفنی برگزار شد و مجموعاً قریب 250 قرآن‌آموز با قبولی در مصاحبه به دوره آزمایشی این مراکز راه یافتند.

همچنین براساس تدابیر اندیشیده شده، دوره آزمایشی مراکز شبانه‌روزی حفظ یک‌ساله کل قرآن کریم به مدت 40 روز با توجه به شرایط پیش رو به صورت یکپارچه در بستر فضای مجازی و تلفنی در ایام تابستان 99 برگزار خواهد شد.

این دوره آزمایش از اواخر تیرماه با محوریت حفظ یک جزء از قرآن(جزء بیستم قرآن) برگزار خواهد شد و افرادی که در دوره فوق حد نصاب لازم را کسب کنند، به دوره اصلی راه پیدا می‌کند.  

یادآور می‌شود، مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) از سال 1385 برای اولین بار اقدام به برپایی مراکز تخصصی حفظ یک‌ساله به صورت شبانه‌روزی کرد و تاکنون بیش از هزار حافظ کل قرآن در این مراکز تربیت شده‌اند.

همچنین علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 07153284076 داخلی 104 و 09176115682 و 09901933994 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha