فراخوان علمای یمن برای دفاع از مسجدالاقصی و حرمین شریفین
کد خبر: 3910955
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸

فراخوان علمای یمن برای دفاع از مسجدالاقصی و حرمین شریفین

انجمن علمای یمن، طی فراخوانی ملت‌های اسلامی را به اقدام برای دفاع از مسجدالاقصی و حرمین شریفین در برابر تجاوزگری صهیونیست‌ها و رژیم سعودی‌ که اخیراً دست دوستی به اسرائیل دراز کرده و تحرکاتی برای سازش دارد، دعوت کردند.

به گزارش ایکنا، انجمن علمای یمن هرگونه نزدیکی یا عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را خیانتی بزرگ و لکه ننگی تاریخی برای همه منافقینی دانست که برای دوستی با دشمنان امت اسلامی شتاب کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری المسیره، انجمن علمای یمن در نشست دیروز، 26 تیرماه خود در صنعاء از امت اسلامی خواست به نقش خود در تبلیغ پیام‌های خدا و حفظ اعتلای کلام حق درباره جهاد علیه کفار و مستکبرین به خوبی عمل کنند.

انجمن علمای یمن بر اهمیت و تأثیر نفوذ کلام حق در برابر هجمه‌های نظام‌مند صهیونیست‌ها و دوستان آنها از جمله شاهزادگان آل سعود و شیوخ آل زاید تأکید کرد و گفت دفاع از مسئله فلسطین و یاری ملت فلسطین و حمایت از جنبش‌های جهاد و مقاومت یک تکلیف شرعی و مسئولیت دینی است که بر دوش هر مسلمان، حکومت‌ و نظام‌های حکومتی است.

انجمن علمای یمن همچنین انتشار مقالات و یادداشت‌های مشکوک نویسندگان سعودی و برخی دیگر از عرب‌های حوزه خلیج فارس در مطبوعات رژیم صهیونیستی را تقبیح کرد.

چراکه محمد ابراهیم الغبان، نویسنده عربستانی، در اقدامی بی‌سابقه مقاله‌ای را به زبان عبری در یک مجله اسرائیلی به چاپ رسانده و هدف خود را از نگارش این مقاله، تصحیح دیدگاه‌های نادرست درباره ریشه‌های اسلام اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید:

این انجمن ضمن محکوم کردن جنایات وحشیانه ائتلاف سعودی در کشتار غیرنظامیان یمن گفت: تجاوز به یمن، عراق و سوریه و توطئه علیه لبنان و ایران و همه کشورهای اسلامی در چارچوب یک پروژه و نقشه آمریکایی ـ انگلیسی است که از سوی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس تأمین مالی می‌شود.

انتهای پیام
captcha