همدلی و وحدت رکن اصلی عبور از سختی‌های اقتصادی است
کد خبر: 3911679
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶

همدلی و وحدت رکن اصلی عبور از سختی‌های اقتصادی است

معاون سیاسی استاندار سمنان با تأکید بر اینکه در جنگ اقتصادی ارزش‌های دفاع مقدس برای همگان بیان شود، گفت: در این شرایط سخت اقتصادی همدلی و وحدت رکن مهم برای عبور از توطئه و دشمنی‌هاست.

همدلی و وحدت رکن اصلی عبور از دشمنی‌ها است

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی استانداری، حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی عصر روز گذشته، 30 تیرماه در نشست ستاد برگزاری چهلمین سالروز دفاع مقدس با تأکید بر اینکه همدلی مردم در هشت سال دفاع مقدس باید در جنگ اقتصادی امروز هم تداوم پیدا کند، گفت: برنامه‌های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: در جنگ اقتصادی ارزش‌های دفاع مقدس برای همگان بیان شود زیرا در این شرایط سخت اقتصادی همدلی و وحدت رکن مهم برای عبور از توطئه و دشمنی‌ها است.

معاون سیاسی استانداری سمنان با بیان اینکه در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس، ارزش‌های نهادینه‌شده این انقلاب باید احیا و برای نسل جدید تبیین شود، متذکر شد: لازم است فرهنگ ناب و اعتقادی مردم در همراهی با مسئولان برای گره‌گشایی از مشکلات تقویت شود.

راضیه شهاب، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان نیز با بیان اینکه میثاق‌نامه‌ای از سوی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با معاونت هماهنگ امور عمرانی استانداری در ارتباط با افزایش همکاری‌ها برای فرهنگ‌سازی ارزش‌های دفاع مقدس به امضا رسید، افزود: ۲۰ عنوان فیلم کوتاه دفاع مقدس از سوی شهرداری‌های استان تولید می‌شود.

وی ادامه داد: رادیو شهر سمنان، ظرفیت خوبی برای نشر مستند و تولیدات دفاع مقدس دارد، که بر اساس این میثاق‌نامه، شهرداری‌های استان در قالب‌های مختلف برای فرهنگ‌سازی در ارتباط با رویکردهای معنوی دفاع مقدس پای‌کار خواهند بود.

شهاب اجرای طرح دیوارنگاری در ۲۰ نقطه شهری با تلاش شهرداری‌های استان را از دیگر طرح‌ها دانست و گفت: بخش‌های مختلف عمرانی و شهرداری‌ها با تمام ظرفیت برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس پای‌ کار خواهند بود.

همچنین محمدحسن سلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با تأکید بر اینکه تاکنون یک‌هزار و ۷۰۰ عنوان برنامه از سوی دستگاه‌های اجرایی استان در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس در حال برنامه‌ریزی‌ است، یادآور شد: ویژه‌برنامه‌های دفاع مقدس در سال جاری در تمامی شهرستان‌های استان از میامی تا گرمسار برگزار شود.

انتهای پیام
captcha