راه‌اندازی گذر فرهنگی در گرمسار
کد خبر: 3911693
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴

راه‌اندازی گذر فرهنگی در گرمسار

رئیس اداره ارشاد گرمسار از آغاز به کار اولین گذر فرهنگی این شهرستان طی دو ماه آینده خبر داد.

راه‌اندازی اولین گذر فرهنگی در گرمسار

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، نعمت‌الله قنبری نیکدل، مدیرکل این اداره در گرمسار عصر روز گذشته، 30 تیرماه در گردهمایی رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان که به‌صورت وبینار برگزار شد از آغاز به کار اولین گذر فرهنگی این شهرستان طی دو ماه آینده خبر داد و گفت: این گذر که با هدف توسعه کسب و کارهای فرهنگی و کمک به اقتصاد هنر راه‌اندازی خواهد شد مراحل پایانی اجرایی خود را می‌گذراند.

وی با تأکید بر اینکه برای راه‌اندازی این گذر طی دو ماه آینده برنامه‌ریزی شده است، متذکر شد: ایجاد یک گذر فرهنگی دیگر نیز به‌عنوان دومین گذر فرهنگی شهرستان گرمسار در دست بررسی است و امیدواریم امسال شاهد افتتاح دو گذر فرهنگی در این شهرستان باشیم.

قنبری نیکدل، به فعالیت‌های این اداره در خصوص اجرای طرح اوقات فراغت اشاره کرد و افزود: امسال 46 پایگاه غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در شهرستان گرمسار راه‌اندازی شده که در این راستا سال گذشته در شهرستان گرمسار 45 پایگاه غنی‌سازی اوقات فراغت فعال بود.

وی از آغاز فعالیت این پایگاه‌های اوقات و فراغت خبر داد و افزود: جوانان و نوجوانان از سرمایه‌های ارزشمند کشور هستند و ایجاد نشاط و امید میان آن‌ها ضروری است.

رئیس اداره ارشاد گرمسار راه‌اندازی انجمن سینمای جوانان در این شهرستان را از دیگر برنامه‌های امسال این اداره برشمرد و گفت: شهرستان گرمسار در حوزه تئاتر و سینما از ظرفیت هنری بالایی برخوردار است.

انتهای پیام
captcha