احداث ۲۰۰۰ واحد مسکونی برای محرومان آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3911780
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۵

احداث ۲۰۰۰ واحد مسکونی برای محرومان آذربایجان‌غربی

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: مقدمات احداث ۲۰۰۰ واحد مسکونی محرومان این استان با مشارکت کمیته امداد و سازمان برنامه و بودجه فراهم شده است.

کمیته امداد امام خمینی(ره) 2 هزار واحد مسکونی در آذربایجان‌غربی می‌سازدبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان‌غربی، 31 تیر، در دیدار با سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار داشت: مقدمات احداث دو هزار واحد مسکونی محرومان این استان با مشارکت کمیته امداد و سازمان برنامه و بودجه فراهم شده و عملیات احداث آنها به زودی آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: برای ۲۰۰ خانوار زلزله‌زده قطور که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند نیز علاوه بر تسهیلات پرداختی بازسازی از محل کمک‌های دولت و بیمه دانا، برای هر خانوار ۲۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت می‌شود.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: برای شهرستان‌های چالدران و تکاب نیز اعتبارات ویژه محرومیت‌زدایی مصوب شده که می تواند در شکوفایی این مناطق بسیار موثر باشد.

وی بیان کرد: ظرفیت‌های معدنی و کشاورزی این استان نیازمند سرمایه‌گذاری ویژه جهت شکوفایی اقتصادی است و مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی(ره) به زودی بسترهای سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی در استان از جمله منطقه آزاد ماکو و نیز بخش معادن را فراهم  می‌کند.

شهریاری تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) برنامه خوبی را در جهت محرومیت‌زدایی از طریق ایجاد اشتغال، توانمندسازی و بسته‌های معیشتی و حمایتی در استان اجرایی ساخته و امید می‌رود تا با تخصیص اعتبارات ویژه این روند را تداوم دهد.

انتهای پیام
captcha