تودیع و معارفه مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3911881
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶

تودیع و معارفه مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی

مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با حضور جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

تودیع و معارفه مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا آذربایجان‌غربی، 31 تیر، مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با حضور حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و با بیان اینکه عطر وجود شهدا جاذبه خاص خودش را دارد، اظهار کرد: هرکسی اگر یک بار پا در مزار شهدا گذاشته باشد بی‌شک این جذبه را احساس کرده است.

حجت‌الاسلام طیبی‌فر با اشاره به اینکه شهدا بر گردن همه حق بزرگی دارند، افزود: برخی مسئولان به جای اینکه به خون شهدا ادای دین و از حمایت‌های رهبری استفاده کرده و به مردم خدمت کنند به بیت‌المال دست‌درازی کرده و به جای یاری کردن رهبر معظم انقلاب به یک معضل تبدیل می‌شوند. برخی افراد در کشور نفوذی بوده و آنها ستون پنجم دشمنان محسوب شده و این افراد یا حیله و فتنه بر سر سفره بیت‌المال و جمهوری اسلامی می‌نشینند اما نقش ستون پنجم دشمن را در کشور بازی می‌کنند که باید از آنها بیشتر از دیگران ترسید.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: نیروهای انقلابی باید راه‌های نفوذ دشمن را شناسایی کرده و خصوصیات این افراد را به مردم بیان کنند تا مردم نسبت به وجود این افراد آگاه باشند تا بدانند که ستون پنجم در موارد بسیاری زمینه سقوط یک جامعه را فراهم می‌کنند. دشمن به دنبال این است که ستون پنجم چه زمانی زمینه را در کشور برای آنها فراهم می‌کند تا آنها نیز وارد میدان شده و اقدامات لازم را انجام دهند و بنابراین همگان باید در نظر داشته باشند که شناخت دشمن امروزه ضروری و لازم است.

حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌‌فقیه در آذربایجان‌ غربی نیز در این جلسه بیان کرد: یک مدیر اسلامی و انقلاب باید شب‌زنده‌داری کرده ارتباط خوبی با خدا داشته باشد و هنگامی که یک را مسئولیت صادقانه تحویل می‌‎گیرد صادقانه نیز آن را تحویل دهد.

وی تصریح کرد: یک مسئول باید برای انجام کارهای خویش از خدا یاری بطلبد و در این صورت است که موفقیت نصیب فرد می‌شود و وی به مدیری موفق تبدیل می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha