شرکت 300 دانش‌آموز زنجانی در مسابقات آنلاین قرآن
کد خبر: 3912113
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳

شرکت 300 دانش‌آموز زنجانی در مسابقات آنلاین قرآن

رئیس اداره‌ قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان زنجان گفت: 300 دانش‌آموز به شکل آنلاین در مسابقات قرآن، عترت و نماز شرکت کردند و 750 نفر نیز فایل آثار خود را به دبیرخانه ارائه دادند.

شرکت 300 دانش‌آموز زنجانی در مسابقات آنلاین قرآنمحمدجواد رضایی، رئیس اداره‌ قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا تغییراتی در روند فعالیت‌های آموزش و پرورش ایجاد کرده است و به عنوان مثال مسابقات حضوری به روش غیرحضوری و در فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش به شکل مجازی برگزار شد، ادامه داد: این مسابقات با همکاری 66 نفر از داوران و عوامل اجرایی برگزار می‌شود و فایل‌های ارسالی از طرف دانش‌آموزان را طبقه‌بندی و داوری می‌کنند.

این مسئول تعداد شرکت‌کنندکان در این مسابقات را یک هزار و 50 نفر برشمرد و افزود: 300 نفر از این شرکت‌کنندگان به صورت برخط به ارائه کار پرداختند و 750 نفر نیز آثار خود را در قالب فایل به دبیرخانه ارسال کردند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه 74 نفر به مرحله کشوری این مسابقات راه می‌یابند، تصریح کرد: سعی شده هیج یک از دانش‌اموزان از مسابقات جا نمانند و کسانی که دسترسی به اینترنت نداشتند از طریق تماس تلفنی یا دیگر روش‌ها آثار خود را ارائه دادند.

وی با اشاره به اینکه مرحله کشوری مسابقات در بخش آوایی به میزبانی تهران برگزار می‌شود، بیان کرد: مشهد نیز میزبانی بخش پژوهشی را بر عهده گرفته است. سال گذشته بخش پژوهشی در زنجان برگزار شد.

رضایی همچنین به پررنگ شدن فعالیت‌های قرانی در شبکه شاد تأکید کرد و افزود: باید برای تقویت برنامه‌ها تولید محتوا برای فضای مجازی صورت گیرد که اقدامات لازم در این بخش انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha