بازگشایی مدارس تابستانه حفظ قرآن در اردن
کد خبر: 3912250
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷

بازگشایی مدارس تابستانه حفظ قرآن در اردن

وزارت اوقاف و امور اسلامی اردن در اطلاعیه‌ای از صدور مجوز بازگشایی مدارس حفظ قرآن ویژه فصل تابستان در این کشور خبر داد.

بازگشایی مدارس تابستانه حفظ قرآن در اردن
به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری فکت اردن، وزارت اوقاف و امور اسلامی اردن اعلام کرد: مراکز آموزشی قرآنی و دینی این کشور که تا پیش از این به دلیل شیوع ویروس کووید19 از ادامه فعالیت منع شده بودند، می‌توانند همسو با بازگشایی مراکز آموزشی کشور و از سرگیری کلاس‌های حفظ قرآن و علوم دینی فعالیت خود را دوباره آغاز کنند.
بر اساس این اطلاعیه مراکز تابستانه حفظ قرآن سراسر اردن می‌توانند فعالیت‌های خود را اعم از کلاس‌های حفظ قرآن، اصول اسلامی، فقه و فرهنگ ملی با رعایت پروتکل‌های رسمی مربوط به مراقبت از سلامت جسم و بهداشت فردی جهت پیشگیری از بیماری‎های واگیر از سر بگیرند.
همچنین گزارش‌ها حاکی است، برخی مراکزی که مجهز به سامانه‌های آموزش از راه دور بوده‌اند؛ در ایام بحران کرونا بی‌وقفه و بدون تعطیلی کلاس‌های آموزشی خود را از بستر اینترنت و نیز نرم‌افزار زوم دنبال و موفقیت‌های خوبی نیز از این تجربه کسب کرده‌اند.
جمعی از ائمه جماعات مساجد اردن، واعظان و ناظران دارالقرآن‌های این کشور طی دو برنامه حضوری در صحن مساجد با جمعیت محدود و غیرحضوری از طریق آموزش از راه دور، برنامه آموزشی این مراکز را پیش برده‌اند.
انتهای پیام
captcha