تکمیل سالن ورزشی جانبازان و معلولین اردبیل در اولویت است
کد خبر: 3912407
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶

تکمیل سالن ورزشی جانبازان و معلولین اردبیل در اولویت است

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: تکمیل سالن ورزشی نیمه‌کاره جانبازان و معلولین اردبیل در اولویت بوده و توجه به رشته‌های ورزشی جانبازان و معلولین قطعا مورد توجه قرار خواهد گرفت.

تکمیل سالن ورزشی جانبازان و معلولین اردبیل در اولویت استبه گزارش ایکنا از اردبیل، سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل، چهارم مردادماه در نشستی با مدیرکل بهزیستی استان اردبیل، اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل به جد پیگیر تکمیل سالن ورزشی نیمه‌کاره جانبازان و معلولین در اردبیل است.
وی افزود: توجه به ورزش و رشته‌های ورزشی جانبازان و معلولین قطعاً مورد توجه قرار خواهد گرفت و به دنبال این هستیم که زیرساخت‌های مناسبی را برای این قشر ورزشکار در سطح استان اردبیل ایجاد کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: هیأت جانبازان و معلولین از رشته‌های پرمدال است که توجه ویژه مسؤولان مربوطه را می‌طلبد.
انوشیروانی ادامه داد: مکان ورزشی باید یک فضای اخلاقی باشد و اخلاق در ورزش باید حرف اول را بزند.
وی تصریح کرد: با توسعه ورزش و ایجاد زیرساخت‌های مناسب در رشته‌های ورزشی، می‌توان عوامل خشونت‌زا را در جامعه کاهش داد و جوانان جامعه انرژی خود را در یک محیط امن و سالم تخلیه کنند.

ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود
بهزاد ستاری، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل نیز در این نشست اظهار کرد: توجه و نگاه ویژه به زیرساخت‌های ورزشی در حوزه ورزش بیماران خاص و معلولین می‌تواند باعث نشاط و روحیه بخشی این قشر شود که در برخی مواقع به‌دلیل معلولیت از جامعه دور مانده‌اند.
وی افزود: ورزش می‌تواند باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه شود و با توجه به استعداد‌های ویژه و بالقوه‌ای که در استان وجود دارد، باید به ورزش پایه توجه ویژه‌ای شود.
مدیرکل بهزیستی استان اردبیل ادامه داد: باید تلاش کنیم تا ورزش به جایگاه خود در بین خانواده و جامعه ایرانی دست یابد تا شاهد سلامت جسمی و روحی خانواده‌ها و در نهایت جامعه باشیم.

حمایت از سازمان‌های مردم‌نهاد در حوزه برنامه‌های بهزیستی
ستاری بیان کرد: نباید از نقش مهم آموزش از طریق رسانه ملی و همچنین فضای مجازی در جهت آگاهی‌بخشی جامعه در حوزه‌های مختلف چشم‌پوشی کرد.
وی گفت: از سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه برنامه‌های بهزیستی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، حمایت خواهد شد، چرا که نقش مهمی در آگاه‌سازی مردم در زمینه‌های مختلف ایفا می‌کنند.

انتهای پیام
captcha