هدف انقلاب تقویت معنویت در جوانان نسل خود بود
کد خبر: 3912441
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲

هدف انقلاب تقویت معنویت در جوانان نسل خود بود

کارشناس مذهبی و امام جماعت شهرستان گرمی گفت: هدف انقلاب تقویت معنویت در جوانان نسل خود بود چرا که بیش از ۹۰ درصد اقدامات انقلاب در راستای نهادینه کردن این حس و فقط ۶ درصد مربوط به اهداف اقتصادی بود.

فتح الفتوح جامعه اسلامی تربیت و پرورش جوانان مجاهد و انقلابی استحجت‌الاسلام و المسلمین یاسر محمدزاده، امام جماعت شهرستان گرمی، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، گفت: جوانان مؤمن و انقلابی، بیش ‌از پیش، تلاش‌های خود را برای تقویت و ترویج شاخص‌های سبک زندگی دینی به کار گرفته و معنویت را در جامعه تقویت و احیاء می‌کنند.
وی با اشاره به ایام کرونا و با بیان اینکه همین فعالیت‌های جهادی و مردمی بود که کشور را از دستکش یک بار مصرف، ماسک و مواد ضدعفونی کننده بی نیاز کرد، گفت: جوانان و نوجوانان با کار جهادی همانند پدران خود در دوران دفاع مقدس که از رزمندگان اسلام پشتیبانی می‌کردند با راه‌اندازی کارگاه‌های کوچک خود در روستا‌ها نیاز کلان شهر‌های کشور را از بسته‌های بهداشتی ویژه کرونا برطرف کردند.
حجت‌الاسلام و المسلمین محمدزاده، تصریح کرد: هدف انقلاب هم تقویت این معنویت در جوانان نسل خود بود چرا که بیش از ۹۰ درصد اقدامات انقلاب در راستای نهادینه کردن این حس و فقط ۶ درصد اهداف اقتصادی در خود جای داده بود.
وی اظهار کرد: اگر دانشجویان از همان ابتدای آغاز تحصیل و کسب مهارت و تخصص آینده‌نگر باشند می‌توانند با پرورش ذهن خلاق خود بعد از فارغ التحصیلی علاوه بر تامین نیاز‌های خود سایر جوانان را نیز صاحب شغل و درآمد کنند.
امام جماعت شهرستان گرمی، رشد صمیمیت و محبت امروز در جامعه را نتیجه کاشت فعالیت‌های گذشتگان عنوان کرد و گفت: اگر امروز به فکر آینده نباشیم، فردای خوبی نخواهیم داشت.
وی بیان کرد: معنویت مسئله‌ای است که انسان در طول تاریخ به آن نیاز داشته و تا زمانی که به آن نرسد آرامش ندارد، پس چه بهتر که این معنویت و نیاز در فضایی که قشر بیدار جامعه در آن تربیت یافته، تقویت و احیاء شود.

انتهای پیام
captcha