سفر رئیس سازمان دارالقرآن به یزد / عیادت از پیشکسوت قرآنی استان + عکس
کد خبر: 3912578
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰

سفر رئیس سازمان دارالقرآن به یزد / عیادت از پیشکسوت قرآنی استان + عکس

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم طی سفر به استان یزد علاوه بر انجام برنامه‌ها و بازدیدهای مختلف از نهادهای قرآنی این استان، از حجت‌الاسلام گندمی، پیشکسوت قرآنی این استان، نیز عیادت کرد.

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی اخوان‌صباغ، رئيس سازمان دارالقرآن الكريم در سفری دو روزه به استان یزد، علاوه بر دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، مديركل تبليغات اسلامی و رؤسای ادارات و كارشناسان قرآنی استان یزد، از مؤسسات قرآنی، مردمی استان بازدید و در جریان برنامه‌ها و مشکلات این مؤسسات قرار گرفت.

ادای احترام به شهید محراب آیت‌الله صدوقی در مسجد حظیره، زیارت امامزاده جعفر(ع) و ادای احترام به مقام والای شهید حسن دانش، شهید منا و قاری بین‌المللی، بازدید از مؤسسه فرهنگی مهد قرآن و عترت جوادالائمه(ع)، برگزاری نشست صمیمی با رئیس و کارشناسان اداره ‌امور قرآنی استان و دیدار با آیت‌الله ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه یزد از جمله برنامه‌های رئیس سازمان دارالقرآن در این سفر بود.

همچنین، بازدید از مسجد امام رضا(ع) و کتابخانه و مرکز پژوهش‌های بین‌المللی تفسیر و علوم ‌قرآنی، نشست با مدیرکل، معاون اداری و مالی و رئیس اداره ‌امور قرآنی استان، دیدار با استاندار یزد، شرکت در جلسه شورای فرهنگ عمومی و شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان، بازدید از مسجد جامع، بازدید از مجمع قاریان و حافظان و جلسه با فعالان قرآنی و جلسه با هیئت‌مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی استان نیز از دیگر برنامه‌های حجت‌الاسلام اخوان‌صباغ در این سفر دو روزه بود.

عیادت از پیشکسوت قرآنی حجت‌الاسلام والمسلمین گندمی، بازدید از خانه قرآن شهری یوسف زهرا(س) یزد، بازدید از دارالقرآن مرکزی شهدای کوچه بیوک اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد، بازدید از مؤسسه قرآنی نورالزهرا (س) شهرستان اردکان و برگزاری نشست صمیمی با فعالان قرآنی و مدیران مؤسسات و تشکل‌های قرآنی شهرستان اردکان دیگر برنامه‌های رئیس سازمان دارالقرآن در یزد بود.

یادآور می‌شود، حجت‌الاسلام والمسلمین اخوان‌صباغ امروز، پنجم مردادماه نیز با حضور در استان اصفهان با مدیران قرآنی شهرستان‌های استان و اعضای اتحادیه قرآنی استان و نیز مدیران و کارکنان دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان دیدار و گفت‌و‌گو می‌کند.

انتهای پیام
captcha