پدر شهید «محمدرضا امیریان فارسانی» در جوار فرزندش آرام گرفت
کد خبر: 3912668
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷

پدر شهید «محمدرضا امیریان فارسانی» در جوار فرزندش آرام گرفت

حاج ناصر امیریان فارسانی پدر شهید گران‌قدر محمدرضا امیریان فارسانی پس از سالیانی فراق، در سن 88 سالگی در جوار فرزند شهیدش آرام گرفت.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، به نقل از پایگاه ایثار، حاج ناصر امیریان فارسانی پدر شهید گران‌قدر محمدرضا امیریان فارسانی پس از سالیانی فراق، در سن 88 سالگی در جوار فرزند شهیدش آرام گرفت.

شهید محمدرضا امیریان فارسانی در بیستم شهریورماه 1349 در شهرستان فارسان به دنیا آمد، دانش‌آموز دوم متوسطه در رشته انسانی بود که از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و بیست و سوم اسفندماه 1366 با سمت تک‌تیرانداز در شاخ شمیران توسط نیروهای عراقی براثر اصابت ترکش به سر و سینه شهید شد. مزار او در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد.

فرازی از وصیت‌نامه شهید:

بنده حقیرم که برای شما مردم غیور پیام بفرستم اما به‌عنوان وصیت قلم را بر روی کاغذ فشار داده و چند نکته‌ای می‌نگارم اول‌ازهمه به شما عزیزان سفارش تقوای الهی می‌نمایم و باید برای آخرت خود فکر کرده و بیندیشید از شما امت شهیدپرور می‌خواهم که در همه اوقات پیرو خط امام بوده و از شایعات که راجع اسلام و انقلاب می‌شود بپرهیزید که این کارها رانه شهیدان دوست دارند و نه خداوند تبارک‌وتعالی؛ چند کلامی نیز با خواهران حزب‌الله و همیشه درصحنه دارم اول از هر چیز حفظ حجاب است در حفظ حجاب خود بکوشید ضربه‌ای که شمارا حفظ حجابتان به ضدانقلاب و دشمن می‌زنید محکم‌تر و کوبنده‌تر از ضربه‌ای است که ما به دشمنان می‌زنیم.

انتهای پیام
captcha