اجرای مرحله دوم «کمک‌مومنانه» در یزد / توزیع 40 هزار بسته معیشتی
کد خبر: 3912728
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲

اجرای مرحله دوم «کمک‌مومنانه» در یزد / توزیع 40 هزار بسته معیشتی

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از اجرای دومین مرحله «کمک مومنانه و رزمایش مواسات» در این استان خبر داد و گفت: در این مرحله بیش از 40 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

اجرای دومین مرحله «کمک‌مومنانه» در یزد / توزیع 40 هزار بسته معیشتیبه گزارش ایکنا از یزد، سردار رضا پورشمسی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد 5 مردادماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه در استان و خلق صحنه‌های زیبای  همدلی اظهار کرد: در مرحله اول رزمایش بخشی از اطلاعات نیازمندان از طریق کمیته امداد و بهزیستی جمع‌آوری و سپس به تهیه بانک اطلاعاتی در این زمینه اقدام شد.

وی با اشاره به توزیع 110 سری جهیزیه در فاز سوم این رزمایش گفت: در راستای شکل‌گیری نهضت احسان، دومین مرحله این رزمایش همانند مرحله اول آن در قالب سه فاز اجرایی با محوریت آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و دبیری محمد علی طالبی استاندار یزد برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه مرحله نخست رزمایش نهضت کمک مؤمنانه سه مرحله داشت که به لطف خدای متعال در هر سه مرحله شاهد اتفاقات خوبی در استان بودیم گفت: در اولین دوره دومین مرحله نهضت کمک مؤمنانه قرار است کمک‌های معیشتی در سه مرحله به دست نیازمندان استان یزد برسد که اولین مرحله آن در دهه امامت و ولایت خواهد بود.

پورشمسی با اشاره به اینکه دومین دوره از مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در ماه محرم برگزار خواهد شد افزود: سومین دوره از مرحله دوم نیز در دهه آخر صفر،  از اربعین حسینی تا شهادت امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به توزیع 40 هزار بسته معیشتی در مرحله دوم گفت: در دوره اول از مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه، راه‌اندازی پویش «هر پایگاه مقاومت بسیج یک قربانی» و توزیع گوشت گرم بین محرومان در دستور کار قرار گرفته است و هزار بسته لوازم‌التحریر نیز دراین دوره بین دانش آموزان نیازمند استان یزد و 15 هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به برگزاری کنگره ملی 4هزار شهید استان دارالعباده و دارالعلم یزد در اوایل اسفندماه اظهار کرد: این کنگره در استان یزد به صورت متفاوت و خدمت محور برگزار شود.

وی کاشت درخت به یاد شهدا، اهدای چهار هزار کمک هزینه جهیزیه، پوشش چهار هزار کودک یتیم و بی سرپرست، تامین چهار هزار بسته معیشتی یکساله خانوارهای نیازمند، توزیع چهارهزار بسته لوازم التحریر، صلح و سازش چهارهزار پرونده توسط بسیج حقوقدانان، ویزیت چهارهزار بیمار و تقبل چهار هزار نسخه دارو بیماران خاص، احداث چهار هزار متر مجموعه ورزشی، ایجاد چهارهزار اشتغال در استان، طراحی و توزیع چهار هزار پوستر دفاع مقدس و ... را از برنامه‌های این کنگره ملی دانست.

انتهای پیام
captcha