حمایت کمیته امداد استان اردبیل از ۵ هزار دانش‌آموز
کد خبر: 3912752
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸

حمایت کمیته امداد استان اردبیل از ۵ هزار دانش‌آموز

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل، گفت: هم‌اکنون ۵۰۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت این کمیته قرار دارند که کمک‌های نیکوکاران می‌تواند یاریگر آن‌ها در دستیابی به مدارج عالی تحصیلی باشد.

۵۰۰۰ هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل هستندبه گزارش ایکنا از اردبیل، حامد رضایی، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل، ششم مردادماه، با اشاره به اینکه ۵۰۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل هستند، گفت: تلاش داریم با کمک خیران زمینه راهیابی دانش‌آموزان تحت حمایت به مدارج عالی علمی و تحصیلی را فراهم کنیم.
وی با بیان اینکه ۲۵۰ نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت در پایه دوازدهم مشغول به تحصیل هستند، افزود: به دلیل مقابله با شیوع ویروس کرونا، دانش‌آموزان تحت حمایت از خدمات رایگان آموزشی و مشاوره غیرحضوری بهره‌مند شده‌اند تا بتوانند با آمادگی کامل در کنکور سراسری شرکت کنند.
رضایی با اشاره به اینکه با همکاری موسسات آموزشی خیریه، آموزش‌های لازم به دانش‌آموزان کنکوری ارائه شده است، تأکید کرد: کمیته امداد در کنار خدمات فرهنگی و دینی می‌کوشد تا مددجویان در بهترین شرایط مشغول به علم‌آموزی شوند.
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل، با بیان اینکه دانش‌آموزان تحت حمایت با استفاده از خدمات مبتنی بر بستر اینترنت و فضای مجازی از آموزش‌های غیرحضوری و آزمون‌های آنلاین بهره‌مند شده‌اند، گفت: تمهیدات مناسبی را به کار گرفته‌ایم تا همچون سنوات گذشته شاهد قبولی مددجویان با رتبه‌های مناسب باشیم.
وی با اشاره به اینکه با همکاری موسسات خیریه آموزشی و مراکزنیکوکاری ۲۰ میلیون تومان کتاب تهیه و در اختیار دانش‌آموزان کنکوری قرار گرفته است، بیان کرد: کمیته امداد از مرحله ابتدایی تا رسیدن به مراحل عالی دانشگاهی همواره فرزندان خانوار بی‌بضاعت را مورد حمایت قرار می‌دهد تا آن‌ها با آرامش خاطر به مدارج عالی تحصیلی دست یابند.
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل، با بیان اینکه نیکوکاران با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود موجب می‌شوند تا دانش‌آموزان بی‌بضاعت به خاطر تنگدستی و فقر از تحصیل باز نمانند، اظهار کرد: یکی از وظایف مهم کمیته امداد استان اردبیل جلوگیری از ترک تحصیل فرزندان خانوار تحت حمایت است.
رضایی بهترین راه ارتباطی خیران با کمیته امداد را سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ اعلام کرد و گفت: سیستم آنی‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* نیز از دیگر راه‌های ارتباطی نیکوکاران برای دستگیری از دانش‌آموزان نیازمند است.

انتهای پیام
captcha