برگزاری جشن‌های خیابانی ویژه عید غدیر در ۱۰ نقطه لرستان
کد خبر: 3912905
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶

برگزاری جشن‌های خیابانی ویژه عید غدیر در ۱۰ نقطه لرستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری جشن‌های خیابانی به‌مناسبت عید غدیر در استان خبرداد و گفت: جشن‌های خیابانی ویژه عید غدیر در ۱۰ نقطه شهر برگزار خواهد شد.

قدرتیحجت‌الاسلام مهدی قدرتی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، در تشریح برنامه‌های ویژه دهه ولایت و امامت و اعیاد باسعادت عید غدیرخُم، گفت: در جلسه‌ بنیاد بین‌المللی غدیر لرستان که طی هفته جاری در دفتر نماینده ولی‎فقیه در لرستان برگزار شد، برنامه‌هایی به تصویب رسید که ازجمله آن‌ها می‎توان به  طبخ غذا و توزیع آن، برگزاری جشن‌های خیابانی اشاره کرد که در اجرای این برنامه‌های دستگاه‌های عضو بیناد غدیر مشکارکت دارند.

وی با بیان این‌که جشن‌های خیابانی در ۱۰ نقطه شهر برگزار خواهد شد، برگزاری دعای عرفه و اقامه نماز عید قربان را از دیگر برنامه‌ها ذکرکرد.

قدرتی به شیوع کروناویروس و لزوم رعایت پُروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی اشاره کرد و  افزود: در روز عرفه در همه شهرهای استان لرستان با حفظ پُروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی قرائت دعای عرفه را در خواهیم داشت و در روز عید سعید قربان نیز تلاش خواهیم کرد اقامه نماز عید سعید قربان را در مساجد و مصلی‌ها به‌ویژه در شهرهای با وضعیت سفید کرونایی داشته باشیم.

لازم به ذکر است، تکریم سادات کارمند، شعرخوانی و اجرای موسیقی در فضای مجازی، برگزاری مسابقه کتاب غدیر، نمایشگاه خوشنویسی آثار غدیر به شکل مجازی، نقالی حکایت غدیر توسط هنرمندان در فضای مجازی، قصه‌گویی تصویری و صوتی کتابداران به‌صورت مجازی، برگزاری  نمایشگاه‌های کتاب به‌صورت مجازی و با موضوع امامت و ولایت در پیام رسان‌های داخلی و اینستاگرام، قصه‌گویی تصویری و  صوتی کتابداران ویژه کودکان و نوجوانان با موضوع دهه امامت و ولایت از دیگر برنامه‌هایی است که در بنیاد غدیر لرستان به تصویب رسیده است.

انتهای پیام
captcha