حضور ۸۰ نفر در مسابقات قرآن منطقه‌ای آجا در لرستان
کد خبر: 3913092
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱

حضور ۸۰ نفر در مسابقات قرآن منطقه‌ای آجا در لرستان

مسئول هماهنگ‌کننده عقیدتی ـ سیاسی آجا در منطقه لرستان با اشاره به شرکت ۸۰ نفر در مرحله منطقه‌ای بیستمین دوره مسابقات قرآن آجا ويژه منطقه لرستان، گفت: این مسابقات طی روزهای ۱۲ و ۱۳ مرداد به میزبانی قرارگاه عملیاتی لشگر ۸۴ برگزار می‌شود.

حضور ۸۰ نفر در مسابقات قرآن منطقه‌ای آجا در لرستانحجت‌الاسلام حسین دانش، مسئول هماهنگ‌کننده عقیدتی ـ سیاسی آجا در منطقه لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به برگزاری مرحله منطقه‌ای بیستمین دوره مسابقات قرآن خانواده کارکنان پایور و بانوان شاغل ارتش جمهوری اسلامی ايران در منطقه لرستان، اظهارکرد: این مسابقات قرآنی در سه رشته حفظ، قرائت و تفسیر به میزبانی قرارگاه عملیاتی لشگر ۸۴ برگزار می‌شود.

وی با ذکر این مطلب که در این دوره، ۸۰ نفر از برگزیدگان مرحله مقدماتی، طی روزهای ۱۲ و ۱۳ مرداد با هم به رقابت خواهند پرداخت، گفت: داوری این مسابقات بر عهده داوران ارسالی از طرف  اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان خواهد بود.

دانش با اشاره به این‌که در این مرحله نفرات برتر هر رشته به مرحله سطح نیروی زمینی ارتش که امسال به میزبانی مشهد برگزار می‌شود، راه پیدا می‌کنند، گفت: علاوه‌بر تقدیر ویژه از نفرات برتر هر رشته، به تمام متسابقین این مرحله، هدایایی اهدا خواهد شد.

مسئول هماهنگ‌کننده عقیدتی ـ سیاسی آجا در منطقه لرستان با اشاره به شرایط کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: سلامت شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآن، برای ما در اولویت اول قرار دارد و این مسابقات با رعایت پُروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha