برگزاری دعای عرفه مجازی در سمنان
کد خبر: 3913250
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۶

برگزاری دعای عرفه مجازی در سمنان

سرپرست معاونت فرهنگی اداره‌کل اوقاف سمنان گفت: مراسم دعای عرفه در بقاع متبرکه استان، بدون حضور جمعیت برگزار و از طریق شبکه‌های اجتماعی مجازی پخش می‌شود.

برگزاری دعای عرفه در بقاع متبرکه سمنان در فضای مجازی

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از ستاد راهبردی اطلاع‌رسانی وقف در استان، حجت‌الاسلام روح‌الله عرفانی، سرپرست معاونت فرهنگی این اداره گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده و به‌منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، مراسم معنوی دعای عرفه در بقاع متبرکه شاخص استان سمنان بدون حضور جمعیت برگزار و از طریق شبکه‌های اجتماعی به‌صورت زنده پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه به‌منظور پیشگیری از شیوع کرونا و جلوگیری از تجمع افراد، اکثر امام‌زاده‌های استان سمنان تعطیل هستند، اظهار کرد: دعای عرفه در تمام شهرهای استان به‌صورت زنده به نیابت از شهدا و خادمان سلامت و همه مشتاقان و ارادتمندان به اهل بیت(ع) برگزار می‌شود تا جای خالی زائران در بقاع به‌صورت پخش مجازی پر شود.

به گفته سرپرست معاونت فرهنگی اداره‌کل اوقاف استان، به‌همت مراکز افق بقاع متبرکه شاخص استان برنامه‌ریزی لازم جهت انجام قربانی در روز عید سعید قربان انجام شده و گوشت قربانی در قالب بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های تحت پوشش این مراکز توزیع خواهد شد.

عرفانی تصریح کرد: علاوه بر این بسته‌ها، تعدادی بسته معیشتی از سوی هیئت امنای بقاع متبرکه و با مشارکت خیران تهیه شده و در روز عید غدیر بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام
captcha