توسعه بخش‌های مختلف دانشگاه محقق اردبیلی با حضور خیران نیک‌ اندیش
کد خبر: 3913417
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳

توسعه بخش‌های مختلف دانشگاه محقق اردبیلی با حضور خیران نیک‌ اندیش

مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به اقدامات قابل توجه در جذب خیرین، از توسعه بخش‌های مختلف دانشگاه محقق اردبیلی با حضور خیران نیک اندیش خبر داد.

توسعه بخش‌های مختلف دانشگاه محقق اردبیلی با حضور خیران نیک‌ اندیشبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی اشرف سلطانی، مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه محقق اردبیلی، نهم مردادماه با اشاره به تاسیس بنیاد حامیان این دانشگاه در سال گذشته، گفت: طی ۹ ماه فعالیت این بنیاد، اقدامات قابل توجهی در جذب خیرین برای دانشگاه انجام شده است.
وی با بیان اینکه بنیاد حامیان دانشگاه محقق اردبیلی بستر آفرینش اعتماد و امکانات اثربخش در جهت توانمندسازی دانشجویان و توسعه دانش و فناوری دانشگاه می‌باشد، گفت: اشاعه و گسترش فرهنگ اسلامی وقف در جهت رشد کمی و کیفی دانشگاه، برنامه ریزی و ساماندهی برای جذب کمک‌های مردمی و دولتی در جهت ساخت و افزایش فضا‌های موردنیاز دانشگاه، حمایت از طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی نخبگان و اساتید دانشگاه، حمایت از دانشجویان نیازمند از طریق راه اندازی صندوق قرض الحسنه از مهمترین اهداف تاسیس این بنیاد است.
وی از استفاده حداکثری از کمک و حمایت‌های خیرین و افراد نیکوکار برای توسعه زیرساخت‌ها و فضا‌های فیزیکی دانشگاه با تأکید بر خوابگاه‌های دانشجویی، تأسیس صندوق قرض الحسنه به منظور حمایت از دانشجویان نیازمند حمایت، حمایت از طرح‌های توسعه و تجهیز آزمایشگاه‌ها و حمایت از پژوهش، علم و فناوری در دانشگاه در بنیاد حامیان دانشگاه خبر داد.
سلطانی به اشاره به اقدامات انجام شده در بنیاد، تصریح کرد: طی ۹ ماه گذشته مهندس قدرت حاج نوری از خیران و کارآفرینان برتر اردبیلی احداث یک باب خوابگاه متاهلی ۱۴ واحدی به مبلغ تقریبی ۲۳ میلیارد ریال را متقبل شده اند که عملیات اجرایی این پروژه از آذرماه سال گذشته آغاز شده و دارای پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی است.
مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه مهندس حمید محسنی راد از خیران نیک اندیش اردبیلی مشارکت در احداث یک باب خوابگاه متاهلی ۱۴ واحدی به مبلغ تقریبی ۹ میلیارد ریال را متقبل شده است، اضافه کرد: همچنین دکتر عبدالحسین محمدزاده از خیران و کارآفرینان برتر استان نیز مشارکت در احداث درمانگاه دانشگاه را بر عهده گرفته اند.
سلطانی همچنین از انجام مطالعات، طراحی و نظارت بر پروژه‌های احداث خوابگاه متاهلی و آزمایشگاه مرکزی دانشگاه با وقف وقت و تخصص توسط اساتید و مهندسان خیر دانشگاه خبر داد.
وی با اشاره به تامین کمک هزینه مسکن ۱۰ زوج دانشجوی دانشگاه به مبلغ ماهیانه ۶۱ میلیون ریال توسط خیر نیک اندیش مهندس قدرت حاج نوری، خاطرنشان کرد: دکتر کاظم قلم چی مدیر موسسه آموزشی قلم چی نیز تعمیر اساسی خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه را به میزان ۳ میلیارد ریال عهده دار شده است.
سلطانی کمک ۸۰۶ میلیون ریالی خیرین دانشگاهی از طریق بنیاد حامیان و با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، بسیج دانشجویی، بسیج اساتید، پایگاه مقاومت و مرکز نیکوکاری دانشگاه به رزمایش بزرگ کمک مومنانه برای کاهش آلام ناشی از بیماری کرونا را یادآور شد و گفت: ماهانه حدود ۱۵۰ میلیون ریال از طریق خیرین نیکوکار به صورت مستمر به بنیاد کمک می‌شود و تاکنون بالغ بر یک میلیارد ریال با همکاری مرکز نیکوکاری به دانشجویان کم توان مالی دانشگاه کمک مالی شده است.
مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه محقق اردبیلی در پایان ضمن دعوت از خیرین نیک اندیش جهت حضور و مشارکت در توسعه دانشگاه محقق اردبیلی، یادآور شد: حضور خیرین در دانشگاه و مشارکت در امر توسعه، علاوه بر توسعه استان و کشور، باقیات صالحات بسیار بزرگی برای خیرین بزرگوار خواهد بود.

انتهای پیام
captcha