محرم زیربنای رویدادهای فرهنگی است
کد خبر: 3913711
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴

محرم زیربنای رویدادهای فرهنگی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان محرم را زیربنای رویدادهای فرهنگی دانست و گفت: فضای مجازی برای ایجاد شور حسینی در جامعه نیازمند محتوای غنی محرم و صفر است و از طریق فضای مجازی برنامه‌های سوگواری را تحت پوشش قرار دهیم.

فضای مجازی برای ایجاد شور حسینی در جامعه نیازمند محتوای غنی محرم و صفر است

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، فرشید فلاح،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان عصر روز گذشته 9 مرداد در آستانه ۱۷ مرداد روز خبرنگار با بیان اینکه دل مردم به عشق اباعبدالحسین (ع) برای ماه‌های محرم و صفر می‌تپد گفت: از آنجایی که محرم زیربنایی‌ترین رویداد فرهنگی سال است در شرایطی به استقبال آن می‌رویم که جهان درگیر کرونا است.

وی با تاکید بر این که رسانه باید با تولید محتوا در شور افزایی حسینی کمک کند گفت: مردم تشنه محتوای غنی در فضای مجازی برای محرم و صفر هستند و این مهم باید سرلوحه کار رسانه‌های استان سمنان باشد.

فلاح، جهان بدون کرونا را یک رویا دانست و تاکید بر اینکه باید خود را برای همزیستی با کرونا مسلح کنیم متذکر شد: برخی در صدد ایجاد تقابل بین محرم و بهداشت هستند که بر این اساس باید با تولید محتوای فاخر و نیز برگزاری آیین‌های باشکوه عزاداری نشان دهیم که با برگزاری عزاداری بهداشت را مورد توجه و دقت قرار خواهیم داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به اینکه فضای مجازی برای ایجاد شور حسینی در جامعه نیازمند محتوای غنی محرم و صفر است افزود: از طریق فضای مجازی برنامه‌های سوگواری را تحت پوشش قرار دهیم.

انتهای پیام
captcha