۱۲ هزار بسته حمایتی بین نیازمندان توزیع می‌شود
کد خبر: 3914069
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲

۱۲ هزار بسته حمایتی بین نیازمندان توزیع می‌شود

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه‌و‌بویراحمد گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۱۲ هزار بسته حمایتی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

۱۲ هزار بسته حمایتی بین نیازمندان توزیع می‌شود

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی سپاه فتح استان، سردار حمید خرمدل، فرمانده سپاه فتح استان روز گذشته، 11 مردادماه اظهار کرد: 12 هزار بسته حمایتی شامل معیشتی و بسته‌های لوازم‌التحریر از طریق سپاه فتح در مناطق مختلف این استان بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) برای توزیع 40 هزار بسته بین مددجویان تحت پوشش این نهاد انقلابی، افزود: در ایام محرم و صفر آشپرخانه‌های سپاه و مجموعه کمیته امداد آمادگی نذورات جمع‌آوری و پخت غذا در مناطق حاشیه شهرها به‌صورت هدفمند توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه فتح استان با اشاره به اینکه توزیع 114 هزار بسته در مرحله اول بین نیازمندان برنامه‌ریزی شده بود، ابراز کرد: در این مرحله 94 هزار بسته معیشتی به ارزش 240 میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع شد.

خرمدل با اشاره به آغاز مرحله دوم توزیع بسته معیشتی بین نیازمندان در استان، تصریح کرد: جاماندگان در مرحله اول شناسایی شده و بسته لازم در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha