اجرای طرح میزبانی به «توان میلیون» در سمنان
کد خبر: 3914285
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲

اجرای طرح میزبانی به «توان میلیون» در سمنان

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سمنان از اجرای طرح میزبانی به توان میلیون به‌همت اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان خبر داد.

اجرای طرح میزبانی به «توان میلیون» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی انجمن اسلامی استان، محمدرضا عرب‌پور، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان عصر روز گذشته، 12 مردادماه ضمن تشریح ویژه‌برنامه‌های دهه امامت و ولایت این تشکل گفت: دانش‌آموزان انجمنی استان در برنامه‌ای متمرکز و همزمان با طرحی سراسری به‌‌مناسبت ایام‌‌الله امامت و ولایت به اجرای طرح «میزبانی به توان میلیون» می‌پردازند.

وی در خصوص نامگذاری این طرح اظهار کرد: امام جعفر صادق(ع) در ارتباط با اهمیت اطعام در غدیر فرمودند: «غذا دادن به یک مؤمن در عید غدیر ثواب اطعام یک میلیون صدیق و پیامبر و شهید و فرد صالح را در حرم خداوند دارد»؛ لذا دانش‌آموزان استان، این برنامه در راستای تأکیدات رهبری فرزانه انقلاب در خصوص کمک‌های مؤمنانه در شرایط کرونایی در سطح استان اجرایی می‌کنند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان با بیان اینکه در این طرح با هدف احیای اطعام عید غدیر برنامه‌ریزی شده  متذکر شد: یک وعده اطعام بین یک هزار و 500 خانوار در سطح استان در قالب ارزاق خشک و در مناطق کمتر درگیر به‌صورت گرم و با محوریت خانواده دانش‌آموزان نیازمند استان، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توزیع می‌شود.

عرب‌پور از توزیع اقلام تبرکی، فرهنگی و بسته‌های بهداشتی میان دانش‌آموزان و خانواده‌های آن‌ها خبر داد و گفت: علاوه بر این بسته‌ها و اقلام فرهنگی نیز برای توزیع بین خانوارهای آسیب‌پذیر از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در سطح استان است.

وی با بیان اینکه بخشی از این اقلام با کمک خیران تهیه شده است، یادآور شد: خیران هم استانی می‌توانند با شماره‌گیری کد #880* در اطعام یک میلیون نفر در کل کشور شریک شوند.

به گفته عرب‌پور، ویژه‌برنامه دیگری که به‌مناسبت این ایام مبارک در استان اجرا خواهد شد برپایی کاروان شادی دوچرخه‌سواری «غدیری شو» است که با حرکت در محلات مختلف سطح شهر و اجرای سرودهای شاد عید غدیر و اهدای هدایا در محلات محروم شهر، سعی در القای فضای شادی و پرنشاط متناسب با حال و هوای ایام منتهی به عید غدیر را دارند.

انتهای پیام
captcha