محوریت برنامه‌های عید غدیر فضای مجازی است
کد خبر: 3914563
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
رستمی خبر داد:

محوریت برنامه‌های عید غدیر فضای مجازی است

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ایلام گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه ولایت و امامت و عید سعید غدیر خم برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی مختلفی در استان برگزار می شود که عمده آنها با بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی خواهد بود

محوریت برنامه‌های عید غدیر فضای مجازی است
به گزارش ایکنا از ایلام، حجت الاسلام و المسلمین حشمت‌الله رستمی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام، سیزدهم مردادماه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: عید غدیر یکی از بزرگترین اعیاد اسلامی است و امیدواریم با استفاده از ظرفیت فضای مجازی بتوان آنطور که شایسته است این مناسبت گرامی داشته شود.
وی اظهار کرد: هیات های مذهبی، جامعه روحانیت، مداحان و تشکل‌های فرهنگی و دینی برنامه‌های این مناسبت را از طریق فضای مجازی در اختیار عموم مردم قرار خواهند داد که مهمترین آن قرائت زیارت امین الله در شب عید غدیر بصورت همگانی است.
رستمی افزود: همچنین مسابقات فرهنگی با موضوع‌های مختلف مرتبط با غدیر با مشارکت فعالان رسانه‌ای استان انجام خواهد شد.
وی  آذین بندی معابر، فضاسازی و ایجاد محیط شاد در شهرها و روستاها را از دیگر برنامه های این مناسبت عنوان کرد و ابراز امیدوراری کرد با توجه به اینکه عید غدیر یکی از بزرگترین اعیاد اسلامی است بتوان با استفاده از ظرفیت فضای مجازی این مناسبت گرامی داشته شود.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ایلام افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا هیچ مراسمی بدون مجوز ستاد کرونا در استان اجرا نخواهد شد.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام در پایان با اشاره به اجرای طرح اطعام غدیر به مناسبت فرا رسیدن دهه امامت و ولایت در ایلام، تصریح کرد: در اجرای طرح اطعام غدیر بیش از ۵۰۰۰  پرس غذا با مشارکت افراد خیر و نیکوکار تهیه و بین نیازمندان استان توزیع خواهد شد.
انتهای پیام
captcha