جهاددانشگاهی از ظرفیت مناسب علمی و تحقیقاتی در کشور برخوردار است
کد خبر: 3914637
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵

جهاددانشگاهی از ظرفیت مناسب علمی و تحقیقاتی در کشور برخوردار است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی از ظرفیت مناسب علمی و تحقیقاتی در کشور و هچنین استان برخوردار است، گفت: جهاد دانشگاهی یک نهاد انقلابی است و طبیعی است که اولین شاخص آن باید حرکت در راستای تحقق آرمان‌های نظام و انقلاب باشد.

جهاددانشگاهی از ظرفیت مناسب علمی و تحقیقاتی در کشور برخوردار استبه گزارش ایکنا از اردبیل، اسحاق رسولی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل،14 مردادماه اظهار کرد: بدنه جهاد دانشگاهی باید افرادی مومن، متعهد و در عین حال افراد متخصص و کارآمد باشند و روحیه جهادی و انگیزه الهی داشته و در مسیر جهاد علمی خستگی ناپذیر باشند.
وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی یک شبکه بزرگ در کشور است، تصریح کرد: این نهاد قابلیت و ظرفیت بسیار خوبی در زمینه‌های علمی و تحقیقاتی برخوردار است و در تعامل با دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی می‌تواند در نیازسنجی و تبیین مسایل و مشکلات کشور و همچنین در حل آنها تاثیر مشهودی داشته باشد.
رسولی با بیان اینکه فعالیت‌های جهاد دانشگاهی بسیار متنوع و گسترده است، ادامه داد: تقریبا در تمام زمینه‌های علمی، آموزشی، تحقیقاتی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی فعالیت دارد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل ادامه داد: این دانشگاه با جهاد دانشگاهی ارتباط و تعامل خوبی دارد و برای جهاد دانشگاهی استان مجری دو طرح استانی بوده‌ام و در زمینه‌های آموزشی هم در ارائه دوره‌های تخصصی کوتاه مدت همکاری داشته‌ام.
وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در تربیت نیروهای کارآمد و متعهد کارنامه قابل قبولی دارد ولی درعین حال می تواند خیلی بهتر از این هم باشد؛ اظهار کرد: این نهاد در سطح کشور پژوهشکده رویان را راه اندازی کرده و در استان هم ایجاد مرکز نازایی کار قابل تقدیری است و در کنار آنها فعالیت تحقیقاتی در زمینه گیاهان دارویی و فعالیت رسانه‌ای خوبی دارد.

انتهای پیام
captcha