نقش خبرنگار در برقراری آرامش در جامعه
کد خبر: 3914697
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸

نقش خبرنگار در برقراری آرامش در جامعه

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: خبرنگار مسلمان و انقلابی باید مسائل جامعه را با حساسیت دنبال کند و حتماً رسانه‌ها باید زبان گویای جامعه باشند و وقتی مردم ببینند زبان گویایی در جامعه وجود دارد که مشکلات را به درستی به گوش افراد تصمیم‌گیرنده می‌رساند آرامش بر جامعه حاکم خواهد شد.

؛خبرنگار در برقراری آرامش در جامعه نقش داردبه گزارش ایکنا از قزوین، سردار محمد شاهرخی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، امروز 14 مردادماه در دیدار با اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، اظهار کرد: اصحاب رسانه که رسالت روشنگری دارند با رعایت تقوا و اخلاق در رسانه و ارزش‌های حاکم بر رسانه انقلابی نباید نگرانی برای کار داشته باشند و حرف منطقی و صحیح را مستند بیان کنند البته ممکن است به ذائقه برخی‌ها خوش نیاید.

وی بیان کرد: خبرنگار مسلمان و انقلابی باید مسائل جامعه را با حساسیت دنبال کند و حتماً رسانه‌ها باید زبان گویای جامعه باشند و وقتی مردم ببینند زبان گویایی در جامعه وجود دارد که مشکلات را به درستی به گوش افراد تصمیم گیرنده می‌رساند آرامش بر جامعه حاکم خواهد شد.

شاهرخی با اشاره به این موضوع که همه مسئولان باید پاسخگو باشند، تصریح کرد: بسیاری از مشکلات امروز از سوءمدیریت است و نباید اجازه داد مسئولی در پاسخ به مشکلات و مردم حریم امن داشته باشد، در واقع رسالت یک خبرنگار انقلابی این است که مسائل را با حساسیت در قالب امربه‌معروف و نهی از منکر دنبال کند.

وی گفت: بسیاری از مشکلات کشور ناشی از تحریم و مشکلات بیرونی نیست؛ بلکه بخشی از آن ناشی از سوءمدیریت است که مسئولان باید پاسخگوی عملکرد خود باشند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: موضوع تحریف بسیار مهم است و ابعاد گسترده‌ای دارد و پیشنهاد می‌کنم کارگروه‌های مختلفی تشکیل داده و به بررسی جوانب و زمینه‌های مختلف تحریف پرداخته شود؛ چراکه تحریف تبعات سنگینی به دنبال دارد.

انتهای پیام
captcha