خبرنگاران مطالب وحدت‌آفرین را در جامعه گسترش دهند
کد خبر: 3914760
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۲

خبرنگاران مطالب وحدت‌آفرین را در جامعه گسترش دهند

نماینده ولی فقیه در سمنان با تأکید بر لزوم حفظ و تقویت وحدت در جامعه، خبرنگاران را به ارائه مطالب وحدت‌آفرین به جامعه فراخواند و گفت: خبرها و حرف‌هایی که موجب تفرقه و آبروریزی شود نباید منعکس شوند.

خبرنگاران مطالب وحدت‌آفرین را در جامعه گسترش دهند

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان در آستانه 17 مرداد روز خبرنگار  ضمن تبریک این روز به تلاشگران عرصه خبر و اطلاع‌رسانی بر ضرورت توجه به نیازهای خبرنگاران تأکید کرد و گفت: خبرنگاران برای تهیه و ارائه اخبار خود را به آب و آتش می‌زنند تا خبری را به اطلاع مردم و جامعه برسانند و در این راستا با این تلاش شبانه‌روزی، خبرنگاران از نظر مالی وضعیت خوبی ندارند و باید بیشتر از نظر مسائل معیشتی و رفاهی مورد توجه باشند.

وی ادامه داد: بنده خبرنگاران را دوست دارم زیرا آن‌ها به خاطر ارزشمند و معنوی بودن و نیز جنبه عبادتی داشتن فعالیت‌ها اجر و پاداش آن‌ها با خداوند متعال است اما مسئولان هم باید نسبت به این قشر توجه و حمایت‌های لازم را از آن‌ها داشته باشند.

امام جمعه سمنان با تأکید بر اینکه قلم خبرنگار باید در مسیر ترویج مبانی اسلامی و مقابله با توطئه‌های دشمنان حرکت کند، متذکر شد: خبرنگاری کاری عاشقانه و خالصانه است و من خبرنگاران را قلباً و بدون تعارف دوست دارم.

وی، حرفه خبرنگاری و اطلاع‌رسانی را یک ضرورت برای کشور دانست و افزود: خبرنگاران با وجود دستمزد کم و مشکلات و سختی‌ها، به کار و حرفه خود عشق می‌ورزند و آن را خالصانه انجام می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در استان با تأکید بر لزوم حفظ و تقویت وحدت در جامعه، خبرنگاران را به ارائه مطالب وحدت‌آفرین به جامعه فراخواند و گفت: خبرها و حرف‌هایی که موجب تفرقه و آبروریزی شود نباید منعکس شود.

امام جمعه سمنان بر ضرورت ارائه خبرهای محکم و مستند به جامعه توسط خبرنگاران و رسانه‌ها تأکید کرد و افزود: خبرها باید صادقانه، مفید و منطبق بر امانت‌داری باشد.

انتهای پیام
captcha