توزیع ۲۰۰ هزار بسته معیشتی در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3914901
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶

توزیع ۲۰۰ هزار بسته معیشتی در آذربایجان‌غربی

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی بیان کرد: در مجموع در مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه ۲۰۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

توزیع 200 هزار بسته معیشتی در آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سردار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، 15 مرداد ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگار باید فردی باحوصله وسیع بوده و با دقت و تیزبینی اخبار صحیح و واقعی را به مخاطب منتقل کند تا مقبولیت حقیقت‌نگاری خبرنگار در بین مردم جا بیفتد.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن روز عید غدیرخم افزود: کوتاهی‌ها و خیانت تعدادی در روز غدیر باعث فراموشی غدیر و فلسفه آن در بین مسلمانان شد تا در طول 140 سال گذشته همچنان حسرت به تحقق نپیوستن غدیر در دل‌ها بماند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی ادامه داد: عید غدیر از جمله اعیادی است که باید باشکوه خاصی گرامی داشته و به فلسفه و ابعاد مختلف واقعه غدیر پرداخته شود همچنین در کنار آن باید به روز مباهله نیز بیش از پیش توجه کرده و از این موضوع غفلت نکرد.

وی با اشاره به اینکه سپاه خادم مردم بوده و خدمت‌گزاری به مردم مدال افتخار سپاه است، عنوان کرد: خدمت‌رسانی سپاه به مردم از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ادامه دارد و هر زمانی که مردم کمکی نیاز داشته باشند سپاه حاضر است تا جانانه به میدان آمده و به مردم خدمت کند.

شهسواری با اشاره به اقدامات سپاه در مقابله با کرونا تصریح کرد: در این راستا در سطح استان هشت هزار بسیجی آموزش دیده برای غربالگری کرونایی با همکاری علوم پزشکی به کار گرفته شد و همچنین در دفاع بیولوژیکی ۹۵ هزار و ۶۰۰ بسیجی در طول ۱۵ روز در روستاها و شهرها اقدام به ضدعفونی معابر با ۱۵ میلیون لیتر مواد ضدعفونی کردند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین 600  گروه جهادی با ۱۲ هزار نفر نیروی جهادی در جبهه مقابله با کرونا حضور داشتند و یکی از موارد مثبت و بی‌نظیر در استان این بود که بین مسئولان استانی همدلی و اتحاد در مقابله با کرونا وجود داشت که این اتحاد در سطح کشور بی‌نظیر بود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به اقدامات سپاه در مرحله نخست رزمایش کمک همدلی گفت: در مرحله نخست ۳۷۰ هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع و یک هزار سری جهیزیه نیز به نوعروسان اهدا شد.

وی با اشاره به آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه از عید قربان عنوان کرد: از زمان آغاز رزمایش تاکنون ۴۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شده و فازهای بعدی این مرحله، در دهه اول محرم و دهه آخر صفر اجرا خواهد شد. در مجموع در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه 200 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه امنیت خط قرمز سپاه است، گفت: سپاه با هر گروه و شخصی که بخواهد خدشه‌ای در امنیت کشور ایجاد کند با واکنش سریع و کوبنده سپاه مواجه خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات برای تهیه بانک اطلاعای شهدای استان گفت: برای هر شهیدی در استان یک آلبوم تهیه شده که در آن زندگی‌نامه و تصاویر مربوط به هر شهید گردآوری شده است.

انتهای پیام
captcha