توزیع 98 هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه زنجان
کد خبر: 3915222
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱

توزیع 98 هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه زنجان

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه 88 هزار بسته و به مناسبت عید غدیر نیز 10 هزار تهیه و بین اقشار آسیب‌دیده توزیع شد.

توزیع 98 هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، ابوالفضل طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، عصر پنجشنبه، 16 مردادماه، با حضور در خبرگزاری ایکنا به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: بسیج و سپاه در ارائه خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی فعالیت‌های بسیاری را در جامعه ارائه دادند که انعکاس این فعالیت‌ها سبب آگاهی و امیدواری مردم نسبت به نظام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پس از شیوع کرونا بسیجیان فعالیت‌های گسترده‌ای از جمله برگزاری رزمایش‌ کمک‌های مومنانه، تولید ماسک، دوخت گان و توزیع رایگان آن در بیمارستان‌ها و ضدعفونی معابر انجام دادند، بیان کرد: در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه 88 هزار بسته تهیه و بین اقشار آسیب‌دیده توزیع شد.

این مسئول ارزش تقریبی هر بسته را 300 هزار تومان برشمرد و گفت: به مناسبت عید غدیر نیز 10 هزار بسته توزیع شد و برای دهه‌های محرم نیز برنامه‌هایی درنظر گرفته شده و مردم و خیران می‌توانند در این طرح‌ها مشارکت کنند. البته مردم تا کنون 15 میلیارد تومان به این رزمایش‌ها کمک کردند.

حجت‌الاسلام، حسن بیگدلی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) نیز در این دیدار تصریح کرد: خداوند در قرآن به قلم قسم یاد کرده و در واقع پایه‌های اعتقادی با دانش، معرفت، علم، تحقیق و اطلاع‌رسانی گره خورده است و انجام کارهای تحقیقاتی و آگاهی‌بخشی باعث پیشرفت جامعه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در آیات قرآن به صداقت گفتار و عمل تأکید شده است، ابراز کرد: تاریخ صدر اسلام و معاصر نشان می‌دهد اگر با مردم صادق باشیم، واقعیت را بگوییم و درصدد رفع مشکلات برآییم، حمایت مردم را خواهیم داشت.

بیگدلی با اشاره به نقش اطلاع‌رسانی در پیروزی انقلاب اسلامی یادآور شد: توزیع اعلامیه و انتشار نوار کاست‌ها سبب شده بود که از این رویداد تاریخی با نام «انقلاب کاسِتی‌ها» یاد کنند و آگاه‌سازی مردم نسبت به ظلم طاغوت و امیدبخشی در مورد حکومت اسلامی، جامعه را برای تحقق این امر مصمم کرد.

وی با قدردانی از تلاش‌های خبرنگاران بیان کرد: خبرنگار باید زبان گویای جامعه باشد و زمانی که همه آحاد جامعه با هم سیستم فعال و پویا تشکیل دهند و به آینده امید داشته باشد، این جامعه هیچگاه حالت نزولی به خود نمی‌گیرد.

انتهای پیام
captcha