برگزاری آزمون شفاهی حفظ قرآن زیر 10 سال در یزد
کد خبر: 3915268
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸

برگزاری آزمون شفاهی حفظ قرآن زیر 10 سال در یزد

آزمون شفاهی حفظ قرآن کریم زیر 10 سال در سطح استان در حال برگزاریست و امروز، 17 مردادماه ویژه کودکان شهرستان یزد در محل امامزاده سیدجعفر محمد(ع) یزد برگزار شد.

برگزاری آزمون شفاهی حفظ قرآن زیر 10 سال در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، آزمون شفاهی حفظ قرآن کریم زیر 10 سال در سطح استان در حال برگزاریست و امروز، 17 مردادماه ویژه کودکان شهرستان یزد در محل امامزاده سیدجعفر محمد(ع) یزد برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمود میرجلیلی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد در  حاشیه این آزمون به ایکنا گفت: آزمون‌های طرح حفظ شامل آزمون شفاهی زیر ده سال و طرح تشویقی که قرار بود اسفندماه 98 برگزار شود، به دلیل کرونا به تعویق افتاد و اکنون در این ماه در سطح شهرستان‌ها در دو گروه خواهران و برادران در حال برگزاریست.

وی ادامه داد: آزمون شفاهی زیر ده سال با حضور 399 نفر اعم از خواهران و برادران در سطح استان در حال برگزاریست و تا پایان مردادماه جاری به اتمام می‌رسد.

میرجلیلی افزود: از این تعداد 337 نفر خواهران و مابقی برادران تا پایان مردادماه به رقابت با یکدیگر می‌پردازند و در پایان به قبول شدگان گواهینامه اعطا خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزدبا اشاره به طرح تشویقی نیز گفت: در این طرح به افرادی که موفق به حفظ پنج جزء جدید در سال 98 شده باشند، 500 هزار تومان جایزه اهدا می‌شود.

میرجلیلی بیان کرد: در این طرح نیز 392 نفر خواهر و 36 برادر به رقابت با یکدیگر می‌پردازند که برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در برخی شهرستان‌ها طبق زمانبندی مشخص شده، برگزار و در مابقی نیز تا پایان مردادماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha