لبیک هیئت‌های کرمانشاه به فرامین مقام معظم رهبری در برنامه‌های محرم
کد خبر: 3915562
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹

لبیک هیئت‌های کرمانشاه به فرامین مقام معظم رهبری در برنامه‌های محرم

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: در لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب در اجرای برنامه‌های محرم، هیئت‌های مذهبی استان در آستانه این ماه خود را آماده برگزاری برنامه‌های محرم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی می‌کنند.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی دقیق در اجرای برنامه‌های محرم امسال، اظهار کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری در اجرای برنامه‌های محرم و الزام به تبعیت از ستاد ملی کرونا در اجرای این برنامه‌ها، هیئت‌های مذهبی این استان خود را آماده برگزاری برنامه‌های این ماه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی می‌کنند.

وی افزود: این امر در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مراسم عزاداری خواهد بود و بدین منظور هیئت‌های مذهبی استان لبیک و اطاعت خود را از اوامر مدبرانه مقام معظم رهبری اعلام و مداحان، وعاظ، مبلغان و مدیران هیئت‌های مذهبی بر این اساس نظرات کارشناسان و متخصصان حوزه سلامت را نصب‌العین قرار داده و برگزاری محافل و مجالس سوگواری محرم و صفر با محوریت رعایت پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: دستورات لازم‌الاجرای ستاد مقابله با کرونا گامی در قدردانی از زحمت‌کشان عرصه سلامت و حفظ جان سوگواران سیدالشهدا(ع) است.

حجت‌الاسلام احمدی بیان کرد: امسال با این امر شاهد انسجام و وحدت رویه در تمامی برنامه‌ها، محافل و مجالس استان کرمانشاه هستیم. رعایت کامل شیوه‌های بهداشتی و خودداری از تصمیمات سلیقه‌ای موجب کنترل کرونا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha