پخت و توزیع ۵۵۰ پرس غذای نذری در سنندج
کد خبر: 3915571
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷

پخت و توزیع ۵۵۰ پرس غذای نذری در سنندج

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج از پخت و توزیع ۵۵۰ پرس غذای نذری بین مستمندان شهرستان سنندج به مناسبت عید سعید غدیر خم خبر داد.

حجت‌الاسلام علیرضا کاوه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: در راستای تکریم و حمایت از مستمندان در این شرایط سخت کرونایی و گرامیداشت عید غدیر خم 550 پرس غدا بیم نیازمندان سنندج توزیع شد.

وی از اهدای 35 بسته کمک معیشتی به خانواده‌های نیازمند این شهرستان خبر داد و افزود: اهدای دو پرچم متبرک به قبر مطهر حضرت علی(ع) به دو هیئت فعال شهرستان سنندج از طرف دفتر نمایندگی ولی فقیه استان کردستان در این ایام انجام شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج بیان کرد: هیئات مذهبی با پرداختن به برگزاری جشن و شادی در اعیاد و ولادت‌ها نشاط اجتماعی به وجود می‌آورند و قطعا ایجاد نشاط اجتماعی به جامعه امید و جان می‌دهد و جامعه را فعال می‌کند. دیدار جمعی از هیئات مذهبی فعال با نماینده ولی فقیه و گزارشی از فعالیت‌های مذهبی هیئات از دیگر برنامه‌های ایام غدیر و دهه امامت بود.

حجت‌الاسلام کاوه با اشاره به برپایی ایستگاه صلواتی جلو درب اداره و توزیع نقل و شیرینی بین مردم دیگر فعالیت‌های این اداره در ایام غدیر بود، اعلام کرد: در میلاد امام زمان نیز پنج ایستگاه صلواتی و دو ایستگاه ضدعفونی توسط هیئات مذهبی به‌صوت مستمر مشغول خدمت‌رسانی به همشهریان سنندجی بودند.

وی در پایان یادآور شد: به منظور حمایت از نیازمندان سنندجی در این ایام کرونایی و لبیک گفتن به بیانات مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری نیز ۱۰ هزار بسته بهداشتی و معیشتی در مناطق کم برخوردار سنندج توزیع شد.

انتهای پیام
captcha