احداث ۵۱ واحد مسکن مددجویی در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3915693
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷
در چهارماهه نخست امسال صورت گرفت؛

احداث ۵۱ واحد مسکن مددجویی در چهارمحال‌وبختیاری

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال‌وبختیاری گفت: در ۴ ماهه نخست امسال ۵۱ واحد مسکن مددجویی احداث شده و در اختیار مددجویان قرار گرفته است.

علی ملک‌پور، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اینکه تأمین مسکن مناسب و ایمن، زمینه توانمندسازی خانواده‌های نیازمند را فراهم می‌کند، اظهار کرد: بسته حمایتی شامل کمک بلاعوض و تسهیلات از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت برای تحقق این رویکرد مهم در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه واحدهای مسکن روستایی و شهری برای مددجویان فاقد مسکن دارای شرایط احداث می‌شوند، افزود: طی ۴ ماهه نخست امسال ۴۷ واحد مسکن در مناطق روستایی و شهری استان مطابق با اصول و قوانین نظام‌ مهندسی احداث و تحویل مددجویان شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ضمن تقدیر از مشارکت نیکوکاران در تأمین مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد، گفت: از این مجموع هزینه احداث ۴ واحد مسکونی نیز از سوی نیکوکاران تأمین شده است.

ملک‌پور با اشاره به نیاز برخی از واحدهای مسکونی به تعمیرات جزئی و کلی، ادامه داد: ۶ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد استان نیز تعمیر شده‌اند.

یادآور می‌شود، طرح بهسازی و نوسازی واحدهای مسکونی روستایی از طرح‌های کمیته امداد در راستای تأمین مسکن متناسب، مقاوم و بادوام روستایی برای مددجویان است. نیکوکاران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از این طرح به سامانه «طرح نوسازی مسکن روستایی» مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha