تدوین اطلس فرهنگی ـ قرآنی در کرمانشاه
کد خبر: 3915696
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸

تدوین اطلس فرهنگی ـ قرآنی در کرمانشاه

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: به‌منظور استفاده بهتر از ظرفیت‌های استان، اطلس فرهنگی ـ قرآنی تدوین می‌شود.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به وضعیت فرهنگی استان و همچنین ظرفیت‌هایی که در این زمینه نادیده گرفته شده، از تدوین اطلس فرهنگی ـ قرآنی کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: با تدوین این اطلس از ظرفیت‌ها بهتر استفاده خواهد شد همچنین موازی‌کار‌ها نیز کاهش می‌یابد.

وی با اشاره به صرف بودجه‌های فرهنگی بسیار در این راستا و همچنین سنجش نتیجه کار‌های انجام گرفته مطابق آن بودجه، افزود: باید برای انجام کار فرهنگی نقشه راه تعریف کنیم که تا امروز در این استان این امر انجام نشده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: برنامه‌ها و مباحث قرآنی نیز در استان کرمانشاه مهجور است و این امر نیازمند تشکیل هیئت اندیشه‌ورز با حضور جوانان متخصص در این راستاست؛ چراکه باید در این زمینه مشکلات احصا و درخصوص حل آن چاره‌اندیشی شود.

حجت‌الاسلام احمدی افزود: اقداماتی باید انجام شود که در مسیر اعتلای انقلاب و ورود به عرصه‌های جهادی است و اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه به نحوی مؤثر باید در این بحث نقش‌آفرینی داشته باشد.

وی در پایان به نقش مساجد و پایگاه‌های اجتماعی آن در مبحث پیگیری مشکلات مردم اشاره و بیان کرد: پیگیری مشکلات یکی از مباحث ورودی فرهنگ است و امامان جماعت باید مشکلات و معضلات مردم را به گوش مسئولان برسانند و پیگیر رفع آن باشند.

انتهای پیام
captcha