برگزاری کارگاه آموزش «حفظ قرآن» در زندان مرکزی یزد
کد خبر: 3915933
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸

برگزاری کارگاه آموزش «حفظ قرآن» در زندان مرکزی یزد

کارگاه آموزشی «حفظ قرآن کریم» ویژه مددجویان زندان مرکزی یزد به همت دارالقرآن اداره فرهنگی و تربیتی این زندان در مدرسه قرآنی مشکات برگزار شد.

مددجویان زندان یزد در کارگاه آموزش «حفظ قرآن» شرکت کردندبه گزارش ایکنا از یزد، کارگاه آموزشی «حفظ قرآن کریم» ویژه مددجویان زندان مرکزی یزد به همت دارالقرآن اداره فرهنگی و تربیتی این زندان در مدرسه قرآنی مشکات برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدمهدی گلوردی، مسئول دارالقرآن و مدیر مدرسه قرآنی مشکات زندان مرکزی یزد با اعلام این خبر به ایکنا گفت: یکی از راه‌های عمل به قرآن خواندن و حفظ آن است که لازمه آن خوب گوش کردن و تمرین مداوم است.

مسئول دارالقرآن زندان مرکزی یزد افزود: جایگاه قرآن در قلب و سینه انسان است و با وجود پیشرفته‌ترین امکانات باید حفظ و قرائت آن سینه به سینه به نسل‌های بعدی منتقل شود.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی قرآن کریم ویژه مددجویان اندرزگاه‌های قرآنی و حضور پر شور آن‌ها بیان کرد: این کارگاه آموزشی با هدف ارتقای سطح دانش قرآنی مددجویان در حال برگزاریست.

یادآور می‌شود در این کارگاه حجت‌الاسلام عظیمی‌زاده، سرپرست اداره فرهنگی و تربیتی زندان مرکزی یزد و قادری جانشین این اداره حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha