مرحله دوم مواسات و همدلی در ایلام به همت موسسات قرآنی اجرا شد
کد خبر: 3915967
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹

مرحله دوم مواسات و همدلی در ایلام به همت موسسات قرآنی اجرا شد

رئیس اداره برنامه‌ریزی امورقرآنی اداره کل تبلیغات استان ایلام از اجرای مرحله دوم طرح ملی مواسات و همدلی در راستای کمک به آسیب‌دیدگان از کرونا به همت موسسات قرآنی این سازمان در استان خبر داد.

به همت موسسات قرآنی ایلام، مرحله دوم مواسات و همدلی اجرا شد
به گزارش ایکنا از ایلام، اکبر حق نظری، رئیس اداره برنامه‌ریزی امورقرآنی اداره کل تبلیغات استان ایلام، بیست و یکم مردادماه، در حاشیه برگزاری مراسم توزیع مرحله دوم بسته‌های معیشتی در استان ایلام، اظهار کرد: در این مرحله تعداد200بسته معیشتی به ارزش تقریبی هربسته 300هزار تومان در اختیار موسسات و خانه‌های قرآنی سطح استان به  منظور حمایت از فعالان قرآنی آسیب دیده از کرونا قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه توزیع این بسته‌های معیشتی در راستای اجرای مرحله دوم طرح مواسات و کمک مومنانه انجام شده است، تصریح کرد: مرحله دوم این کمک ها با همکاری بنیادمستضعفان و سازمان دارالقرآن کریم  و لبیک به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به طبقات ضعیف و آسیب دیده ازبیماری کرونا انجام شده است.
رئیس اداره برنامه ریزی امورقرآنی اداره کل تبلیغات استان ایلام بیان کرد: در راستای اجرای مرحله دوم طرح مواسات  200 بسته معیشتی در سطح استان  توزیع می شود.
حق نظری تصریح کرد: در مرحله اول اجرای طرح مواسات در استان با کمک موسسات و خیرین قرآنی و با حمایت سازمان دارالقرآن کریم مجموعاً مبلغ یک میلیارد و ششصد میلیون ریال از آسیب دیدگان کرونا در استان  در زمینه توزیع بسته های معیشتی و سایر خدمات حمایت شده است.
انتهای پیام
captcha