آغاز «تابستانه کتاب ۹۹» با مشارکت ۱۱ کتابفروشی در سمنان
کد خبر: 3915996
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵

آغاز «تابستانه کتاب ۹۹» با مشارکت ۱۱ کتابفروشی در سمنان

چهاردهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها با عنوان «تابستانه کتاب ۹۹» با مشارکت ۱۱ کتابفروشی استان آغاز شد.

آغاز تابستانه کتاب با مشارکت ۱۱ کتابفروشی در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ابوالفضل صادقی‌نژاد، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان امروز، 21 مردادماه از طرح تابستانه کتاب که از عید سعید غدیر آغاز شده و تا پنجشنبه، سی‌ام مرداد در کتابفروشی‌های عضو طرح در استان ادامه دارد خبر داد و گفت: در این طرح علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و کتاب‌های دانشگاهی را با ۲۰ درصد تخفیف از کتاب‌فروشی‌های عضو طرح خریداری کنند.

وی ادامه داد: سقف مجاز خرید برای هر خریدار یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است که با لحاظ کردن یارانه ۲۰ درصدی، هر خریدار کتاب از ۳۰۰ هزار ریال تخفیف برخوردار می‌شود.

صادقی‌نژاد، با اشاره به مشارکت ۱۱ کتابفروشی استان سمنان در طرح تابستانه کتاب ۹۹ اظهار کرد: هفت کتابفروشی شامل پاتوق کتاب، خانه کتاب بامداد، خلاق، سوشیانس، شهر کتاب، کتاب ارسطو و کتاب اشراق در سمنان، ۲ کتابفروشی سرزمین کتاب و کتابکده در شاهرود و ۲ کتابفروشی شهر کتاب و مجموعه فرهنگی دانشجو در دامغان مجری طرح تابستانه کتاب هستند.

معاون ارشاد استان با تأکید بر اینکه طرح تابستانه کتاب ۹۹ با شعار «کتاب بخوانیم، ایمن بمانیم» از ۱۸ مرداد آغاز شد، گفت:  مخاطبان در مدت ۱۲ روز، تا سی‌ام مرداد، با در دست داشتن کارت ملی مجاز به خرید کتاب هستند.

به گفته وی، در طرح «تابستانه کتاب ۹۹» به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، خریدهای غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه از سوی کتاب‌فروشی‌ها فراهم شده است.

انتهای پیام
captcha