انتشار فراخوان جشنواره داستان کوتاه و خاطرات دفاع مقدس در مازندران
کد خبر: 3916678
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴

انتشار فراخوان جشنواره داستان کوتاه و خاطرات دفاع مقدس در مازندران

فراخوان جشنواره داستان کوتاه و خاطرات دفاع مقدس در چهلمین سالگرد دفاع مقدس از سوی بسیج هنرمندان استان مازندران منتشر شد.

انتشار فراخوان جشنواره داستان کوتاه و خاطرات دفاع مقدس در مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی بسیج هنرمندان مازندران، فراخوان جشنواره داستان کوتاه و خاطرات دفاع مقدس در چهلمین سالگرد دفاع مقدس از سوی بسیج هنرمندان استان و با مشارکت سپاه کربلا، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران منتشر شد.

این جشنواره با موضوعات دفاع مقدس، شهدا، شهدای هسته‌ای و ترور، معنویت و نگاه عاشورایی در دفاع مقدس، دفاع از حریم اهل بیت (ع)، مدافعان حرم و سلامت، ولایتمداری، مقاومت ملل و بیداری اسلامی (فلسطین، لبنان، سوریه، یمن، بحرین و عراق) ویژه نویسندگان مازندرانی برگزار می‌شود.

در این فراخوان آمده است: آثار ارسالی نویسندگان استان به صورت تایپ شده و از ۳۰۰ تا ۱۵۰۰ کلمه (از یک تا ۵ صفحه A ۴) بوده و تاکنون در کتاب یا نشریه‌ای منتشر نشده باشد.

در این فراخوان با بیان اینکه در ارسال آثار محدودیتی وجود ندارد، بر توجه و استفاده از زبان و ادبیات محلی و ویژگی‌های بومی استان و همچنین پرداخت دستاورد‌ها و حماسه آفرینی‌های رزمندگان استان در عملیات‌ها تأکید شده است.

لازم به ذکر است؛ در این فراخوان زمان ارسال آثار به دبیرخانه ۱۵ آبان اعلام و عنوان شد: از صاحبان آثار برگزیده با هدای لوح سپاس و تندیس جشنواره تقدیر خواهد شد و همچنین آثار برگزیده و منتخب در قالب کتاب داستان به چاپ خواهد رسید.

انتهای پیام
captcha