استاندار هرمزگان با صدور پیامی، فرارسیدن ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشت و آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس را سند افتخار ملت ایران دانست. 
به گزارش ایکنا از هرمزگان، فریدون همتی، استاندار با صدور پیامی، فرارسیدن ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشت. در متن این پیام آورده است:
«26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی روزی بزرگ و فرخنده در تاریخ ملت ایران است. دوران دفاع مقدس سرشار از فداکاری و ایثارگری اقشار مختلف مردم در دفاع از ایران اسلامی است که ایستادگی و رشادت آزادگان بزرگوار از نقاط برجسته این دوران محسوب میشود.
آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس سند افتخار ملت ایران هستند که سختترین شرایط و شکنجههای دشمنان را با استقامت و صبوری تحمل نمودند و دشمن را به زانو درآوردند تا میهن اسلامی ما در امنیت و آرامش باشد.
آزادگان سختیهای بسیاری را در برابر دشمن ظالم تحمل کردند اما برای اینکه ایران اسلامی سربلند و پیروز باشد، خم به ابرو نیاوردند و ایستادگی و مقاومت این بزرگواران مایه غرور و افتخار هر ایرانی است.
اینجانب فرارسیدن ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را به ملت بزرگ ایران، بهخصوص آزادگان بزرگوار و خانوادههای محترم آنان از جمله آزادگان استان هرمزگان تبریک عرض مینمایم و امیدوارم در سایه الطاف الهی، موفق و مؤید باشند».
انتهای پیام