به گزارش ایکنا از لرستان، علی علیپور، سرپرست دادستان مرکز استان، بعدازظهر دوشنبه ۲۷ مرداد جلسه هماهنگی و تعامل قضایی با فرماندهی انتظامی شهرستان خرمآباد، اظهارکرد: اقدامات اخیر مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان در برخورد همه جانبه و دستگیری قاطعانه مخلان نظم و امنیت و عاملان تیراندازی قابل تقدیر است و مأموران انتظامی باید در برخورد با افراد هنجار شکن و مخلان نظم و امنیت عمومی با توجه به اختیارات قانونی و حمایت همه جانبه دستگاه قضایی میبایست برخوردهای این چنین داشته باشند
وی با ذکر این مطلب که پلیس و دستگاه قضا تلاش می کنند تا حق مظلوم از ظالم ستانده و جامعه را برای قانون شکنان ناامن و برای شهروندان به مأمنی امن تبدیل نمایند، گفت: تعامل دوجانبه نيروی انتظامی و دستگاه قضایی امری اجتناب ناپذير بوده و مشاركت بيشتر مردم و نهادها با دستگاه قضاو نيروی انتظامی در بحث فرهنگسازی، اطلاع رسانی به منظور پیشگیری از وقوع جرم، زمينه ساز تحقق امنيت پايدار در جامعه است.
علیپور، خط قرمز مجموعه دستگاه قضا و نیروی انتظامی را امنیت مردم دانست و گفت: هر فرد یا افرادی اقدام به خدشهدار نمودن امنیت و سلب آسایش مردم کنند چه در بحث شرارت و اراذل و اوباش و چه در بحث تیراندازی، با هماهنگی بهعمل آمده با دادگستری قطعا برخورد سخت و مجازات سنگین برای آنان منظور و سپس به مکانهای دور و محروم کشور تبعید خواهند شد
عباس دولتشاهی، فرمانده انتظامی شهرستان خرمآباد نیز در این دیدار با بیان اینکه پلیس بازوان قدرتمند نظام مقدس جمهوری اسلامی، ولایت و یار و یاور مظلومان و ستمدیدگان است، تصریح کرد: نیروی انتظامی در برابر افراد قانونشکن و مخل نظم و امنیت، بهعنوان مشت محکم دستگاه قضایی و مردم، اجازه عرض اندام را به آنان نخواهد داد
وی ضمن تقدیر از مجموعه دستگاه قضایی شهرستان در برخوردهای سخت قضایی با افراد دستگیر شده اخیر توسط پلیس، گفت: رویکرد پلیس و دستگاه قضا تامین و برقراری نظم و امنیت مطلوب و پایدار در سطح شهرستان است که در این راه نیز موفقیتهای زیادی حاصل شد این در حالی است که هدف ما ارتقای احساس امنیت برای شهروندان است.
انتهای پیام