شهادت چهار رزمنده جهاد اسلامی فلسطین در نوار غزه
کد خبر: 3918905
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲

شهادت چهار رزمنده جهاد اسلامی فلسطین در نوار غزه

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از شهادت چهار رزمنده این جنبش در شرق منطقه «شجاعیه» در نوار غزه خبر داد.  

به گزارش ایکنا وب‌سایت رسمی «سرایا القدس»، شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که شامگاه دوشنبه، 3 شهریورماه، چهار نیروی این جنبش در شرق منطقه «شجاعیه» واقع در نوار غزه به شهادت رسیدند.

جهاد اسلامی توضیحی درباره علت شهادت این چهار رزمنده بیان نکرده اما نام این شهدا به ترتیب زیر اعلام شده است: «معتز عامر المبیض» (۲۹ ساله)، «یعقوب منذر زیدیه» (۲۵ ساله)، «یحیى فرید المبیض (۲۳ ساله) و «إیاد جمال الجدی» (۴۲ ساله).
 
رژیم اشغالگر صهیونیستی حملات خود را به نوار غزه در روز‌های اخیر افزایش داده است. در حالی که اتاق عملیات مشترک گردان‌های مقاومت فلسطین به رژیم اشغالگر اجازه نخواهد داد که ماهیگیران فلسطینی را هدف قرار دهد.
 
پیش از این هم «داوود شهاب»، عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین، اعلام کرد: تهدید صهیونیست‌ها برای ما چیز جدیدی نیست. این تهدیدها برای ما سناریو‌هایی تکراری هستند که سعی در ایجاد رعب و وحشت در میان مردم فلسطین دارند.
 
مقاومت فلسطین در واکنش به عدم پایبندی تل‌آویو به توافق‌های قبلی آتش‌بس، بالون‌های آتش‌زا به سمت فلسطین اشغالی می‌فرستد و رژیم صهیونیستی نیز طی دو هفته گذشته حملاتی به نقاط مختلف نوار غزه داشته است.
انتهای پیام
captcha