عاملان عادی‌سازی روابط با اسرائیل خوارج هستند
کد خبر: 3920999
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
عضو حماس:

عاملان عادی‌سازی روابط با اسرائیل خوارج هستند

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس تأکید کرد: براساس متن قرآن کسانی که به عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی پرداخته‌اند، خارج از اسلام هستند.

عضو حماس: عادی‌کنندگان روابط با اسرائیل از اسلام خارج شده‌اندبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری المسیرة، محمود الزهار، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس، در گفت‌وگو با شبکه «المسیره» ضمن قدردانی از نقش یمن در حمایت از فلسطین، اظهار کرد: یکی بودن هدف و دشمن محور مقاومت امروز آشکار شده است. «صهیونیسم عربی» تلاش می‌کند که به موجودیت دشمن مشروعیت ببخشد و با تمام جنبش‌های اسلامی، که با دشمن اسرائیلی مبارزه می‌کنند، مقابله کند.

الزهار با تأکید بر اینکه مرحله عادی‌سازی روابط زیاد طول نمی‌کشد، گفت: دولت‌ها قائم بر اشخاص هستند و زمانی که اشخاص کنار بروند، کشورهای منطقه به جایگاه تاریخی درست خود بازمی‌گردند.

وی افزود: سازمان آزادی بخش فلسطین «ساف» تاکنون از سیاست گذشته خود دست برنداشته و همچنان رژیم صهیونیستی را به رسمیت می‌شناسد و این باعث می‌شود که نتوان بر آن تکیه کرد.

الزهار اجازه عبور جنگنده‌های رژیم صهیونیستی از حریم هوایی عربستان و مکه مکرمه را پدیده‌ای خطرناک خواند و گفت: مکه مکرمه نماد اسلام است. کسانی که به عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی پرداخته‌اند، براساس نص قرآن، یهود و خارج از اسلام هستند. قوای مقاومت باید بر اهداف و اصول خود توافق کرده، متحد شوند و اختلاف‌ها را کنار بگذارند.

انتهای پیام
captcha