گرانی‌‌ها، ناشی از نبود برنامه‌ریزی صحیح است
کد خبر: 3922396
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱

گرانی‌‌ها، ناشی از نبود برنامه‌ریزی صحیح است

امام جمعه بوشهر با تاکید بر توجه به مهار گرانی کالاها، گفت: گرانی‌های کاذب کالاها و اجناس، ناشی از نبود برنامه‌ریزی صحیح است.

به گزارش ایکنا از بوشهر، آیت‌الله ‌غلامعلی صفایی‌بوشهری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، عصر جمعه، 21 شهریورماه در نشست با اصحاب رسانه با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشان اسلام حضرت محمد(ص) گفت: عمل قبیح توهین به پیامبر گرامی اسلام(ص) و اهانت به قرآن‌کریم توسط مزدوران جهان استکبار که دستشان به خون میلیون‌ها انسان بی‌گناه در طول تاریخ آغشته است و قلمشان همواره آلوده به جنایت و خیانت و انحراف و تحریف است را محکوم می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مردم مسلمان و آزاده جهان با هوشمندی توطئه‌های این جنایت‌پیشه‌گان را محکوم می‌کنند، افزود: این عمل ضد انسانی مسلمانان را بر اعتقاد و التزام عملی به مبانی اسلام با وحدت و همدلی و با بیداری و مقاومت و برخورد قاطع با نفرین‌شدگان خداوند مصمم‌تر خواهد کرد.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: این عمل نشانه ‏عجز و سقوط فرهنگی جهان غرب و مدعیان دروغین حقوق بشر و افشای ماهیت جنایتکاران جهان استکبار و عقب‌افتاده‌های سیاسی و فکری است.

آیت‌الله صفایی بوشهری، با تاکید بر توجه به آموزش و سلامت دانش‌آموزان افزود: آموزش‌و‌پرورش بر عرصه‌های آموزش و سلامت دانش‌آموزان و برنامه دقیق علمی و مراقبت‌های کافی بهداشتی آنان توجه ویژه داشته باشد و شبکه آموزش‌ مجازی را کامل‌ و کارآمدتر کنند.

وی بر توجه خانواده‌ها به سلامتی دانش‌آموزان تاکید و اظهار کرد: تقاضا می‌شود خانواده‌های دانش‌آموزان با نظارت و همکاری‌های لازم با کادر آموزشی فرزندان خود را مواظبت بهداشتی و مراقبت آموزشی کنند.

نماینده ولی فقیه در بوشهر، عدم اشتغال و بیکاری را یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم استان به‌ویژه جوانان دانست و تصریح کرد: متاسفانه سهمیه مصوبه حداقل 50 درصد اشتغال بومی استان بوشهر در شرکت‌ها و صنایع نفت و گاز مراعات نمی‌شود و در این راستا مردم استان بوشهر دچار آسیب‌های جدی اقتصادی و اجتماعی شده‌اند.

آیت‌الله‌صفایی‌بوشهری افزود: از تمامی مسئولان ذی‌ربط به‌ویژه مسئولان صنایع نفت و گاز و پتروشیمی درخواست می‌شود سهمیه 50 درصدی اشتغال بومی استان بوشهر را مراعات کنند؛ چراکه این حداقل حقوق مردم این استان است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه گرانی‌های موجود و متاسفانه کاذب کالاها و اجناس ناشی از عدم برنامه‌ریزی صحیح، مدیریت کارآمد و نظارت بازدارنده است، گفت: گرانی کاذب معیشت و زندگی اقتصادی مردم را تحت تاثیر قرار داده و اقشار کم‌درآمد را دچار آسیب‌های جدی کرده است.

انتهای پیام
captcha